Cansa can,
Kansa kan,
Işıksa ışık,
Dalga dalga
Bayrağım
Yeter ki sen
Gökyüzünde
Dalgalan...☪️
𝗬𝗮𝘇𝗮𝗿𝗱𝗮𝗻
Ölüm meleği dağlarda son görevindeydi.3 yıldır dağlardaydı,1,5 yılda bir kamptaydı.Görevi ise oraya esir düşen askeri kurtarıp başkanı ve belgeleri alıp,kampı patlatmaktı .
Ölüm meleği tekrardan planını kurmuştu ama albaya söylemesi gerekiyordu.Kimsenin gelmediğinden emin olduktan sonra onunn için özel olarak yaptıkları telsizi çıkarıp karargaha bağlandı.
"Ölüm meleğinden karargaha"
"Karargah dinlemede ölüm meleği"
"Albaya bağla""Eredersiniz"
"Albay konuşuyor"
"Albayım ben planı hazırladım"
"Anlat ölüm meleği"
...
"Tamam ölüm meleği askeri al ve yaralanmadan gel"
"Emredersiniz komutanım"
Albayla konuştuktan sonra hemen planımı uygulamaya başladı.Esir askerin yanına gitmeye başladı.Esir askerin yanına gidince asker tiksintiyle bakıyordu.Asker hemen konuşmaya başladı.
"Anlamadınızmı hayla konuşmuycağımı"
"Seni konuşturmaya gelmedim"
"O zaman ne için geldin"
"Sanane esker"
"Esker değil lan it ASKER!"Dedi cevap vermeden dışarı çıktı.Ölüm meleği belgeleri almaya giderken başında bir acı hissetti sonrası karanlık...
Ölüm Meleğinden
Gözzlerimi açtığımda burnuma direk rutubet kokusu geldi, yüzümü buruşturdum.İçeri başkan denilen it girdi içeri.
"Sen bize nesıl ihanet edersin Rojin"dedi başkan denen it.
"Benim size ihanet etmem için sizden biri olmam gerekiyor, ama ben sizden biri değilim." dedim direk
"Neyse tamam o zaman uzatmaya gerek yok kim olduğunu söyle."dedi
"Söyleemezsem nolur"dedim
"O zaman başlayın"dedi itlere bakarak.İşkence yapmaya başladılar en son konuşmuycağımı anladıkları için bırakıp gittiler.Yanımdaki askere baktım ,hem şokla hemde öcü görmüş gibi bakıyordu.
"Noldu neden öyle bakıyorsun"dedim
"Sen nasıl dayandın onlara kızım bide yetmemiş gibi gülüp sinirlerini bozuyosun iyimisin kızım sen"dedi.Evet doğru duydunuz işkence yapılırken gülerek sinirlerini bozuyordum ,onlar da daha fazla işkence yapıyorlardı.Bende sürekli güldüğüm için bırakmışlardı.
Cevap vermedim kendimi yukarı çekerek zincirleri söktüm, kendi zincirlerimi söktükten sonra askerinkini söktüm.
"Sen burda bekle ben belgeleri alıp gelicem" dedikten sonra cevap vermesini beklemeden dışarı çıktım.Başkanın odasına girdim.Başkan denen it uyuyordu.Belgeleri aldım baaşkanın uyanmaması için silahın kabzası ile boynuna vurup bayıltım.Başkanın odasına gelirken etrafa bomba yerleştirmiştim.Başkanı alıp askerin yanına gittim.
Beraber kamptan dışarı çıktık, çıktıktan sonra bombayı patlattım ve beraber helikopterin geleceği gelince başkan denen iti içeri attım ve helikoptere bindim.Sırtımı yaslayıp gözümü kapattım.Pilotun seslenmesi ile uyandım karargaha iniş yapınca artık ölüm meleği değildim.Artık Gece Neva'ydım.
Karagaha inince direk temkil verdim.
"Yüzbaşı Gece Neva Kara/Ordu Emredin Komutanım"
"Hoşgeldin Neva "
"Hoşbulduk komutanım"
"Temizlen ve odama gel "
"Emredersiniz komutanım"
Odanın anahtarını alıp odama çıktım.Odama gidince direk duşa girdim,duştan çıktıktan sonra 3 yıldır hasret kaldığım üniformama baktım.Albayı beklettiğimi hatırlayınca hızlıca üniformamı giydim,belgeleri alıp albayın odasına gittim.Postası beni beklediğini söylediğinde hemen kapıyı çaldım içeriden "gel" komutunu duyunca hemen içeri grip temkil verdim.
"Yüzbaşı Gece Neva Kara /Emredin Komutanım"
"Rahat asker otur"dedi.Tabiki oturmadım buraya ilk geldiğimde albay otur diyince oturmuştum .Albay da bana tuvaletleri diş fırçasıyla yıkatmıştı
Albayın dudağı yukarı doğru kıvrıldı ama hemen kendini düzeltti ve konuştu.
"Otur asker emrediyorum" diyince oturdum ve belgelerii masaya bıraktım.Albay hemen konuşmaya başladı.
"Kızım tayinin mardine çıktı ve sana bir tim verilcek."
Ne kadar istemesemde kabul ettim.
"Emredersiniz komutanım"
"Çıkabilirsin"
Dışarı çıkıp odama gittim.Telefononumu açtım, baba denmeyecek şerefsiz ve bir numara sürekli aramışlardı.Şerefsizi boşverip numranın mesajına girdim.
" İyi günler Neva hanım size ulaşmaya çalıştık ama ulaşamdık. Mesajımızı gördüğünde aramısınız."
Hemen numarayı aradım telefonu bir tane kadın açtı ve direk konuştu.
"İyi günler Mardin Bozkkurt Hastanesi buyrun" dedi kadın.Hastane ne alaka hemen cevap verdim .
"İyi günler beni birçok kez aramışsınız"
"Neva hanım siz misiniz?"
"Evet benim"
"Neva hanım ben sizi hastanemizde doğduğunuz gün yangın çıkmış.Onun telaşıyla bebekleri karıştırmışlar bunun için 3 Martta hastanemize bekliyoruz.İyi günler."
"İyi günler"dedim ve telefonu kapattım hayla kadının dediklerinin şokunu yaşıyordum.
シ︎
𝗕𝘂 𝗯𝗲𝗻𝗶𝗺 𝗶𝗹𝗸 𝗸𝘂𝗿𝗴𝘂𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗮𝗺 𝘃𝗮𝗿𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘀𝘂𝗿𝗮 𝗯𝗮𝗸𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻
𝗦𝗶𝘇𝗰𝗲 𝗚𝗲𝗰𝗲 𝗡𝗲𝘃𝗮 𝗵𝗮𝘀𝘁𝗮𝗻𝗲𝘆𝗲 𝗴𝗶𝗱𝗶𝗰𝗲𝗸 𝗺𝗶?
𝗞𝗮𝗿𝗮𝗸𝘁𝗲𝗿𝗹𝗲𝗿𝗶 𝗼̈𝗯𝘂̈𝗿 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺𝗱𝗲 𝗴𝗼𝗿𝘂𝗰𝗲𝗸𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇
𝗬𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗲 𝗼𝘆𝗹𝗮𝗺𝗮𝘆𝛊 𝘂𝗻𝘂𝘁𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻
𝗦𝗶𝗺𝗱𝗶𝗱𝗲𝗻 𝗶𝘆𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿...ꨄ︎