...
Ağla dedin bana şu haline iyice baka baka
İnanmadın bana gözlerimin içine baka bakaDenedim defalarca sana anlatmaya
Susturdun beni de küstürdün hayataSöyle nefesim söyle anlat o'na
Dokunmadı ellerim asla başkasına
Söyle nefesim söyle anlat o'na
Açılmadı kalbim, yerin dolmuyor aslaDurma dedim sana sar tenimi iyice yaka yaka
İnanmadın bana gözlerimin içine baka bakaDenedim defalarca sana anlatmaya
Susturdun beni de küstürdün hayata
Söyle nefesim söyle anlat o'na
Dokunmadı ellerim asla başkasına
Söyle nefesim söyle anlat o'na
Açılmadı kalbim, yerin dolmuyor aslaSöyle nefesim söyle anlat o'na
Dokunmadı ellerim asla başkasına
Söyle nefesim söyle anlat o'na
Açılmadı kalbim, yerin dolmuyor asla;-)
° Gece Neva'dan °
~Hatırlatma~
"Neva hanım ben sizi hastanemizde doğduğunuz gün yangın çıkmış. Onun telaşıyla bebekleri karıştırmışlar bunun için 3 Mart'ta hastanemize bekliyoruz. İyi günler."
"İyi günler." dedim ve telefonu kapattım hayla kadının dediklerinin şokunu yaşıyordum.
~Hatırlatma bitti~
...
Ne yani bunca sene yaşadıklarım boşunamıydı.Diye hiç ergen tavırlarına giremem Allah'ın bir bildiği vardır diyerek üniformamı değiştirip bebeğime (motor) bindim eve sürmeye başladım.
( Neva'nın motoru)
Eve gelince direk odama çıkıp eşyalarımı topladım.Aşağı inip arabama doğeu ilerledim.Arabamın yanına geldiğimde bagaja bavullarımı koyup arabaya bindim. Şırnak'la Mardin arası 2,5-3 saat sürüyo ama ben yorgun olduğum için uçakla gidicem.Havaalanına gelince hemen Mardin'e bilet aldım.Uçağın kalkmasına daha 1saat var.
Acıktığımı hissedince kafeye indim. Birşeyler atıştırdıktan sonra biraz telefonda gezindim uçağın kalkmasına 10 dk kaldığı için yukarı çıkıp uçağa bindim. Uçak kalkınca kulaklığımı takıp uyumaya başladım.
Uykum pilotun iniş yaptığımızı söylemesiyle bölündü.Uçak inince uçaktan indim motorumu ve arabamı buraya getirmişlerdi.Koruma beni görünce motorumu getirdi. Motoruma binip eve sürmeye başladım.
(Neva'nın evi)
Eve gelince kapıyı çaldım kapıyı Güneş açtı.Beni görünce direk üstüme atladı.
"Nerdesin kızım sen öldük meraktan"bense sadace "görevdeydim"dedim hemen soru sormaya başladı."iyi misin? yaralı mısın?"gibi bir sürü soru sordu.