Vinsmoke Sanji Dünyaya Nam salmış bir
Falcıdır,ne dese doğru çıkar,ne düşünüyorsa öyle olur.Roronoa Zoro ise kraliyet ailesinin en büyük çocuğu ve kralın ta kendisiydi.
Zoro bir gün bir rüya görmüştü;Rüyasında uzun sarı saçlı bir erkekle seviştiğini görmüştü.Bunu kimseye dememişti çünkü herkes hatta halkı onun bir eşcinsel olduğunu düşünecekti.Zoro Askerlerinin birtanesine ona dünyanın en iyi falcısını bulmasını söylemişti,Askerin bulduğu kişi ise Vinsmoke Sanji'ydi
Zoro bir gününü sadece kendine ayırmasını Sanjiye iletmişti.Sanji o güne özel işyerini kapatmıştı ve sadece ona açmıştı.
Zoro girerken kapının başında korumalarını bırakmıştı.Falcının korkmasını,çekinmesini istemiyordu.
S:Hoşgeldiniz~
Z:Ah...HoşbuldumZoro odayı beklediğinden daha ferah bulmuştu normalde okuduğu kitaplarda,izlediği filmlerde karanlık odalar görünmüş,düşünmüştü.
S:Neye şaşırdın bu kadar da etrafı inceliyorsun?
Z:hiç beklediğim gibi çıkmadı burası.
S:Ne bekliyordun ki
Z:Bilmem daha karanlık bir oda bekliyordum,Seninki çok pembeymiş
S:Pembeyi severim.Zoro birşey dememişti çünkü sohbeti kesip hemen rüyasını anlatmak istiyordu ama buraya geldiğinden beri Falcının saçlarından kendini alamıyordu,Saçları uzundu ve sarıydı aklına rüyası geliyordu ama "böyle birşey olamaz" diye aklından geçiriyordu.
S:Ne için gelmiştin?
Z:Gördüğüm rüya için.
S:Anlat bakalım rüyanı dinleyelim.
Z:ee aslında biraz değişik
S:Cinsellik mi var içinde?
Z:biraz sanırsam
S:Sigaradan rahatsız olur musun?
Z:hayır,neden?
S:içicem deZoro'nun kral olduğunu bilmiyor olabilirdi muhtemelen soyadını duymamıştı ve ya onu hiç görmemişti.Zoro kesinlikle onu görmemişti çünkü böyle birisini görse arar bulurdu.
S:Ne zaman anlatıcaksın?
Z:başlayabilirmiyim?
S:Tabiki.
Z: ee nerden başlayacağımı bilmiyorum,Rüyamda senin saçlarına benzeyen bir oğlan vardı Eşcinsel olmamama rağmen ilk önce öpüştük sonra sex yaptık.
S:hmm...Eşcinsel değilmisin?
Z:Değilim*içinden geçirir*İstersen en âlasını olurum.
S:Tam benim tipimdin oysa...herneyse
Z:öhm
S:Hoşlandığın birisi varmı?
Z:Zevkten mi soruyorsun bu soruları?
S:Rüyanı yorumlamak için doğru yolu seçmeye çalışıyorum.
Z:Hayır yok.
S:Eski sevgilin varmı?
Z:O da yok.
S:Ne güzel.
Z:hm?
S:Rüyanı yorumlamak için işimi zorlaştırdın,hoşuma gitti.
Z:Peki.
S:Saçları senin gibiydi demiştin, uzun ve sarı mı?
Z:evet öyle.
S:hmm...Gözlerini kapatabilirmisin?
Z:Tabiki.Zoro gözlerini kapatmıştı,Sanji ise onun yüzünü inceliyordu kusursuzdu ama tek bir kusuru vardı o da bir gözünün yara içinde olması ama bu onu daha çekici yapıyordu.
S:Aç bakalım gözlerini
Z:...
S:Gözün ne zaman oldu?
Z:Dün bu rüyayı gördüğüm sabah,kalktığımda böyleydi.
S:dün mü?*Sanji buz kesilmişti*
Z:Ne oldu ki?
S:Şey...Sorun yoksa ve inanacaksan sana birşey gösterebilirmiyim?
Z:Özel birşey olmadığı sürece tabi.Sanji sırtını açar ve sırtındaki Zoronun gözündekinin nerdeyse aynısı olan o çizgili yarayı gösterir.
S:Benimkide dün oldu ve sabah kalktığımda orada ağrı hissetmişti-
Z:Bende hissettim.
S:Gördüğün rüyayı düşününce geri gitti ve birdaha gelmedi mi acısı?
Z:Biraz daha doğru bilirsen Falcı değil Tanrı olduğuna inanmaya başlıycam.
S:herneyse bir anlamı var gibi düşünüyorum hemde *Zoronun yüzüne yaklaşarak* ikimiz içinde.
Z:Öyle mi sence?
S:Olabilir ama ben gördüğüm rüyayı hatırlamıyorum,sadece yeşil bir kafa-dur...Öhm..
Z:olamaz bu.
S:Niye olamaz bir Falcıyla sevişmekten mi korkuyorsun?
Z:Korkmam ben öyle şeylerden.
S:Öyle mi?
Z:Öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Water Room/Zosan/Tek bölüm
General FictionKraliyet Ailesinin oğlu Roronoa Zoro birgün bir rüya görür ve merakından araştırır durur.