Y:Annemi Kaybedeli 10 ay olmuştu ama ben onu hala unutamamıştım odamda sessiz sessiz ağlarken babam odama geldi hemen göz yaşlarımı sildim.
Babacim napiyorsun okula geç kalacaksın hadi hazırlan
Tamam diye hazırlanmaya başlamıştım Arkadaşım miyeonla buluşup okula gittik 1.ders ne yazık ki matematikti hiç sevmiyordum bu dersi hocasi da çok gıcıktı gerçekten benim yanımda miyeon arkamızda shuhua ile Soojin onun arkasında Minnie oturuyordu. Hoca ödevlerimizi kontrol edecekti ödevimi tabiki yapmamıştım ve bana ödevi niye yapmadım diye bağırmaya başladı ama ben takmadım zil çaldı teneffüse çıktık.
M-yuqi ben çok acıktım birşeyler yiyelim mi?
Y-tamam gel kantine gidelim hayatım
Kantine doğru yürürken okulun önüne iki tane şık siyah araba yanaştı ve içinden bir tane şık giyinimli tahminen 20 25 yaşlarında bir kadın indi ağzım açık kalmıştı çünkü kadın çok güzeldi onun arkasında ise korumaları vardı yanımdan bana göz kırparak geçti miyeonda beni dürtüp gülüyordu teneffüs bitti ve sınıfa çıktık birden ders işlerken sınıfa dan diye birisi giriverdi.
Shuhua-noluyor aq bu kim
Soojin-bende bilmiyorum ama çok güzel bir kadın
Shuhua soojinin omzuna vurdu Soojin güldü
Soyeon-merhaba ben yuqiyi almaya gelmiştim.
Çok şaşırdım bu kadın benim adımı nerden biliyordu öğretmen hiç bir şey demeden izin verdi ve soyeon kolumdan tutup beni dışarı çıkardı ve zorla arabaya bindirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia
Romancebir mafya olan soyeon bir gün okula baskına gelir ve yuqiyi görür (arada smut olacaktır seme soyeon uke yuqi)