Part Van

5 2 1
                                    

Simdi ilk önce brokoliyle nassil
tanistiğimizi anlatcam.

(medya yakio QQŞSKZMSLJSLŞDLRNSLANDKW)

Simdi ben wattyde birisini takip ediodum ama o takip ettiğüm hesabin ismini unuttum aq. Neyse iste sonra ben o hesabin takip edilenlerine girdim. Teker teker hepsine girdim. Zaten bi brokolimle bide baska birisi fic yaziodu ama brokoli disinda fic yazan kisi normal ask ficleri yaziodu. Yani söyle, kpopla alakasız seyler yaziodu o yuzden okumadim. Sonra iste ben girdim canim brokolimin hesabina. skz sarkilarinin lycrisi diye bi fici vardi tijladim iste ona. Sonra okunması fln azdı dedim yardım edeyim tpde paylasiyim. Sonra paylastim fln, artik ne kadardır wattye girmediyse o tpmi 1 hafta sonramı ne gordu slaömskaaösm. Sonra iste ben buna özelden yazdiiiiimm çünkü neden olmasın? İste biz bunla cok az konustuk cunku wattye cok girmio bu sapsik sey. Sonra bu tp attikca yanit fln verdim. Hani sadece yanit verende benim baska kimse yanit vermiyo. Dedimya bu wattye az girio diye, benimde sey aliskanliğim var, nasil desem amk cok karısık bise.birisi mesajima bakmıyosa ben art arda ona mesaj atiorum, bu sadece brokoli için gecerli degil. Neyse iste bu yine mesajlara fln bakmio, bende brokoli hakkında konustum sonra sana brokoli dicem dedim. Sonra sende bana cilek de dedim ama sonra cilek sevmem fln yazdim. Sonra bu tp atti fic için yeni ig sayfası actim dedi. TABİ BENDE DURURMUYUM? KESİNLİKLE HAYIR. HEMENCİCİK İSMİNİ SORDUUUM. sonra biz bununla igden fln yazismaya basladik fln. Hatta sey olmustu biz okuldaki arklar tarafindan zincirlenmistik , o zincirleyenin hesabini verdim yazdi fln. Bide ona yazarken biandan temizlik yapiodu kiyamaaamamamamammsmsmsmsmsmmmmmmm😭❤️🥦. Sonra bu dedi pek bu hesaptan aktif olmuorum deyip diger hesabini verdi fln. Oyle oyle hep konusmaya basladik. Bu hesapta ikimizin ortak ve zaten ismide brokoliyle cilegin ship ismi cilek(bro)koli. UFG ASIGIM SU KIZA ANLAYİN İSTE.

brokolimin normal kendi hesabi:yongie_boxie

Benim(cilek) normal hesabim:ajanjulige

Bababbababababbababayssssss inşallah sizde brokoli gibi sapsik , guzel, guzel guzel, guzel guzel guzel, GUZEL GUZEL GUZEL GUZEL GUZEL BİRİSİ BULURSUNUZ, VARSADA ARKADAŞLIĞINIZ HİİİİİİÇ BOZULMASIN AMİİİİİİİİİNNNNNNNN

🥦❤️🍓

~🍓

öylesine ficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin