Here we go again [1.bölüm]

40 5 50
                                    

Hyunjin'nin gelmesini beklerken fosilleşmiştim.kafe'nin Set ile arasında bi halt yoktu hatta yan yanaydı. Evet, hyunjin bi yönetmendi.

Ve ben en yakın arkadaşımın çalıştığı yere yeni geliyordum.Oturduğum yerden dışarıyı seyrediyordum.

Gözlerim etrafta koşuşup duran insanları incelerken arabası ile biri setin önüne yanaştı.

Kapı açılınca mükemmel bi fiziği olan ve yüzü sincaba benzeyen bir şahıs indi arabadan. Sonra hyunjin setten çıktı sincap cocuğa bişeyler söyeldikten sonra bulunduğum kafe ye doğru yürümeye başladı.

Oturduğum masaya doğru yaklaşırken "sonunda geldin amk ağaç olmayı geçtim meyve de verdim. "Dedim sonuna kadar haklıydım. 

" Kusura bakma başrolün geç gelmesi herşeyi bozdu. Neyse sen bi kahve söyle çok yoruldum."
Gerçekten bitkin görünüyordu. Ama aklıma takılan tek bir soru vardı. O sincap çocuk kimdi?

O kadar hoş duruyordu ki bir an benim olsun ve o tatlı yanaklarını sıkayım istedim. Hani olur ya bazen ilk gördüğünüzde o kişi sizi büyüler ve o anda erirsiniz. Onun üst seviyesini yaşıyordum şuan.

Hyunjin'nin bilmesi gerekiyordu değil mi? Sonuçta herşeyi ayarlayan oydu. Ve onunla konuşmuştu da zaten.

O an ki heyecanla soruverdim "pist, sen gelmeden önce bi araba yanaştı ve içinde sincaba benzeyen bir çocuk çıktı. Hatta sende konuştun kim o hyunjin? etkilendim amk baya çocuktan bi sekilde yaklaşmam lazım ona"

Art arda söylediğim şeyler yüzünden afalladı.  "Minho ve birinden etkilenmek mi? Olm sen çok seçiciydin hani noldu"

"Kes be kim sen onu söyle bi"

Hyunjin pişkin pişkin sırıtarak konuşmaya başladı "adı Han jisung, filmimde baş rol olarak oynuyor. "

Onun gibi güzel yüzlü birini ben olsam bende baş rol yapardım. Çocuk nefes kesiyordu. Karşımdaki enayiye bakarak sinsice sırıttım.

"Hyunjin o filmde bende olucam. Konu kapanmıştır. "

🐻

𝙀𝙫𝙚𝙩 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪𝙣𝙪𝙯 𝙖𝙦 𝙗𝙞𝙨𝙚𝙮𝙡𝙚𝙧 𝙮𝙖𝙯𝙞𝙣𝙣
🐻🐻 (𝙗𝙪𝙖𝙮𝙞𝙗𝙚𝙣𝙗𝙪𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖)

Here We Go Again (minsung) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin