𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤 𝙘𝙤𝙠 𝙢𝙪 𝙖𝙨𝙞𝙠?
𝙉𝙚𝙮𝙨𝙚 𝙖𝙡𝙞𝙣 𝙞𝙠𝙞𝙣𝙘𝙞 𝙗𝙤𝙡𝙪𝙢𝙢🐻🐻
"Senin aptal aptal şeylerine filmim alet olamaz."
Hyunjinle bi saattir tartışıyorduk. Ne vardı gay filmi yapsa?
"Gerizekalı sende bisex değil misin film de öyle olsun nolucak? "
Senaryom da senaryom diye tutturmuş bi türlü ikna edemiyordum onu. Sonra aklıma gelenler yüzünden sinsice sırıttım.
" Ne dicen piç gibi sırıttın yine"
"Sen bilirsin canım arkadasım bende jeongin ile aranı bok yaparım. "
Öylece afallayarak bana bakıyordu en sonunda pes etti.
"Hay ebesini, iyi yerden vurdun piç"
"Görevimiz"
Kendim ile gurur duyuyordum. Sonunda biraz olsun bile cocuğa yakınlaşabilecektim.
"Yarın erkenden burda ol sikmiyim tahtanı"
"Hmm 10.30 olur mu? Cok mu erken? "
"Gec dalganı gec bi erken gelme bakmam sincabına fln filmde oynayamazsın. "
"Tamam lan tamam erken gelirim. "
"Şimdi kalk settekiler ile konuşmam lazım"
Hyunjin'le doğru düzgün kahve bile içemediğimiz kafeden çıkıp sete yürümeye başladık.
"Evet, bi toplanın bisey duyurmam lazım"
Hyunjin herkesi yanına çağırırken görmek istediğim kişiyi gördüm. Giydiği şeylere şimdi dikkat ediyordum çok hoş ve şıktı.
Siyah pantolonunun üstüne beyaz bir gömlek giymiş ve zarif ince belinin hatları gömlekle bütünleşmişti sanki.
Ve bana doğru geliyordu. EVET BENİM YANIMA GELİYORDU.Boşverin yanımdaki enayiye doğru geliyormuş.
"Arkadaşlar senaryoda ufak bi değişiklik oldu. Yeni biri katıldı.belirtmek istedim. Size gönderirim yeni senaryoyu. "
Yeni biri katıldı derken hyunjin malı beni gösterdiği için bütün gözler bendeydi.
Hepsinin tuhaf bakışları beni sinir ederken onunla göz teması kurmak karnımdaki kelebeklerin uçmasına değil mutasyona ugramasına sebep oluyordu."Yarın için hazırlıklı gelin. Dağılabilirsiniz. "
Herkes tekrar işine dönünce bu günlük burda işimin olmadığını anladıp eve gittim.
Hyunjin ben eve varmadan yeni senaryoyu atmıştı. İşini çok seviyordu. İyi de yapıyordu. Rolümü merak ettiğim için yeni senaryoyu okudum.
🐻
𝙉𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙤𝙡𝙢𝙪𝙨𝙨 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙞𝙣 𝙡𝙖 𝙜𝙤𝙩𝙡𝙚𝙧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Here We Go Again (minsung)
FanfictionMinho :hyunjin ben senin vericegin rolü sikm hyunjin: filmde rol istedin verdik iste minho: olm basrol fln olmayı hayal etmistim neden garsonum lan!