Sıradan bir sabahtı. Baran uyandığında Dilan'ın göğsünde mışıl mışıl uyuduğunu gördü. Alnına bir öpücük kondurdu ve saçlarının kokusunu içine çekti. Her sabah onu ne kadar çok sevdiğini her geçen gün daha çok hatırlatır.
Dilan uyanıp Baran'a "Günaydın" diye baktı. Baran sevgi dolu bir gülümsemeyle ona baktı ve "günaydın güzel karım" diye cevap verdi.
Uzun süre birbirlerine baktılar ve giderek yaklaştılar, böylece dudakları arasında yalnızca milimetreler kalmıştı. "Eğer böyle devam edersek ve öpüşürsek, kahvaltıya zamanında yetişebileceğimize söz veremem."
Dilan hemen ayağa kalktı "Bunu asla kabul etmem. Ben dört aylık hamile ve açım hamile bir kadınım." Baran hafif bir gülümsemeyle gözlerini devirdi "Ben de açım ve kahvaltımı yapmak istiyorum"
Birlikte aşağıya inip kahvaltı ettikten sonra Dilan odaya döner ve başka kıyafet arar.
"Kıyafetler çok güzel, neden tekrar değiştirmek istiyorsun?" Baran'a sordu. Dilan ona utangaç bir bakışla baktı. "Hamileliğimde kilo aldığım için artık kendimi iyi hissetmiyorum Baran. Kendimi şişman hissediyorum."
Baran, aralarında sadece birkaç santim mesafe kalacak şekilde Dilan'a doğru ilerledi. "Keşke benim sana gözlerimle baktığımı görebilseydin Dilan."
"Sen dünyanın en güzel kızısın ve üstelik konuşma şeklin hoşuma gitmiyor çünkü karnın bebeğimimizin evi."
Dilan ona gülümseyerek ve gözlerinde yaşlarla baktı. Baran gibi bir adama sahip olduğu için ne kadar şanslı olduğuna inanamıyor. "Yani sen böyle mi düşünüyorsun? Yani hâlâ benden hoşlanıyor musun?" Dilan'a sorar.
"Şaka mı bu? Tabii elbette. Her geçen gün daha da güzelleşiyorsun, bu yüzden kendimi toparlamam gerekiyor ve bazen halkın ortasında olduğumuzu ve seni benim yapamayacağımı hatırlamam gerekiyor."
Dilan ona utangaç ve tutkulu bir bakışla baktı. Baran'ın onunla yaramazca konuşması hoşuna gidiyordu. Ama müstehcen düşüncelere sahip olmaktan utandığı için bunu hep saklamaya çalıştı. Ancak Baran bunun kendisini olduğu kadar kendisini de tahrik ettiğini çok iyi biliyor.
Baran, elini yavaşça Dilan'ın omuzlarından Dilan'ın beline ve ardından Dilan'ın poposuna doğru kaydırırken "Senden ne kadar hoşlandığımı ve ne kadar güzel olduğunu göstereyim sana" dedi.
Dilan, Baran'ın ona her dokunmasında olduğu gibi kalbinde ve midesinde hafif bir karıncalanma hissetti. "Baran bıraksa iyi olur. Gün ortası. Ailen bu kadar uzun süre odada ne yaptığımızı merak eder."
Baran ona hafif kibirli bir gülümsemeyle baktı. "Karımla ne yaptığım kimsenin umurunda değil. Üstelik herkes bizim karı-koca olduğumuzu ve bebeğin bir mucize eseri ortaya çıkmadığını hayal edebilir."
Dilan güldü ve Baran onun gülümsemesine bir kez daha aşık oldu. Daha fazla dayanamadı ve hamilelik nedeniyle biraz genişleyen poposuna masaj yapmaya başlarken onu tutkuyla öptü.
Dilan öpücüğe hemen karşılık verdi ve hatta usulca inledi. Aslında böyle bir şeyin olmasına izin vermezdi ama hamilelikten beri hormonları çılgına dönmüştü.
Baran onu öpmeye devam ederken aynı zamanda onu nazikçe yatağa yatırdı. Dilan "Baran, bence durmalıyız" diyor.
Baran gülerek cevap veriyor: "Gömleğimin yarısını çözen eşim öyle söylüyor.Dilan, Baran'ın gömleğine baktığında ellerinin hâlâ orada olduğunu fark etti. Gömleğinin tüm düğmelerini açıp çıkarmaya hazır.
"Karıma ne kadar güzel olduğunu ve hamilelik sırasında bile ne kadar güzelleştiğini göstereyim." Baran, Dilan'ın elbisesini çıkarırken 4 aylık hamile vücuduna baktığını söylüyor.
Dilan, aşağıdan ne kadar ıslandığını hissetti ve Baran'ın bir an önce içine girmesini istedi. Dilan'ın dudaklarından boynuna kadar yavaşça öpüp yalarken elinde de hiçbir şey kalmamıştı.
Dilan sadece inledi ve Baran giderek daha da sertleşti.
Karnına ulaştı ve onu orada öptü. "Vücudunun her santimini seviyorum güzelim."
Yavaşça karnına masaj yaptı ve elini yavaşça uyluğunun iç kısmına kaydırdı. Yavaş yavaş klitorisinin etrafında dönerken Dilan inlemeye başladı.Baran giderek sertleşti ve kendini taç altına almaya çalıştı çünkü kim onu ne kadar sevdiğini göstermek isterdi ve bunun detaylı olarak gösterilmesi için zamana ihtiyacı vardı.
Dilan yüksek sesle "baran" diye inlerken parmağını içine kaydırdı. "Bu sadece başlangıç güzelim" ve hemen ikinci parmağını ona soktu.
"Barraaannn" diye inledi."Biliyorsun göğüslerini her zaman sevdim ve artık hamile olduğuna göre mükemmelden de öteler."
Dilan pişman bir ses tonuyla "Hamilelik yüzünden daha da şişmanladın" dedi.Baran, meme ucunu ağzına alıp sertçe emerken "Biliyorum ve onu seviyorum" diye yanıtlıyor. Birini bitirince diğerini ağzına alıp yaladı. Dilan emdiğinde hafif bir acı hissetti ama zevkle birlikte bu da geçti.
"Baran, artık dayanamıyorum, yalvarırım."
Baran ise "gel benim için güzelim" diyerek öpücükle karşılık verir. Doruğa ulaştı ve zevkle inledi."Baran sonunda içimde olmanı istiyorum"
Bu cümleyi eşinden duyunca çok sevindi. "Memnuniyetle ama sana ne kadar güzel olduğunu göstermek istiyorum ve sana karşı yumuşak olmayacağım" Dilan ona sabırsız bir bakışla bakar ve cevap verir "Ben de bunu beklemiyordum Baran"Bunu duyunca Baran ona öyle sert bir şekilde nüfuz etti ki, her hamlesinde içindeki noktaya ulaşıyordu.
Amının sikinin etrafında nabız gibi atması Baran'a o kadar fazlaydı ki dayanamadı ve adını inledi. "Dilaaannn."Ona her saldırıda dışarı çıktı, böylece ona daha da sert bir şekilde nüfuz etti. Aşk ve şehvetle birbirlerinin gözlerinin içine baktılar ve birlikte inlediler, böylece oda sadece onların inlemelerini duydu.
"Seni, kalbini ve vücudunu ne kadar sevdiğimi görüyorsun Dilan. Hatta hamile kaldığından beri daha fazlasını istedim çünkü her geçen gün daha ateşli görünüyorsun ve karnınla beni tahrik ediyorsun."
Dilan bu sözleri üzerine onu öptü ve inleyerek "Ben de seni seviyorum Baran" diye cevap verdi. Her zaman parmaklıklara elleriyle yön verdi ve arkasında küçük çizikler bıraktı.
Baran, "Dilan çok uzun sürmeyecek, o zaman daha fazla dayanamayacağım" diye sızlanıyor. Dilan'ın hamile karnına rağmen vücutları aralarında boşluk olmadan birbirine yapışmıştı.
Ritmi birlikte hızlandırdılar ve Dilan ikinci orgazmının yaklaştığını hissetti ve bunu penisini sıkarken kendisi de hissetti. Böylece Baran parmağını aralarına yerleştirdi ve klitorisini daire içine aldı.
"Dilan, şimdi boşalacağım" diye inledi Baran ve ikisi de o kadar sert geldiler ki o kadar yüksek sesle inlediler ki alt kattaki aile neredeyse onları duyabiliyordu.
Doruk noktasından inmeyi bekleyene kadar böyle kalıyorlar. Daha sonra nefes nefese ayrılırlar ve Baran, Dilan'a nazik bir ses tonuyla "Vücudunun olağanüstü güzel olduğunu şimdi anlıyor musun?" dedi.
Dilan ona baktı ve dudaklarını hafifçe ısırarak onu öptü. "Evet yaptım ama sanırım bu kadar iyi seks yaparken vücudumdan hoşlanmadığımı daha sık dile getireceğim."
Baran sevgi dolu gözleriyle ona baktı "Buna hayır demem".
YOU ARE READING
Kısa hikayeler 🔥 kan çiçekleri
RomanceUmarım kısa öykülerimi beğenirsiniz. Bu ilk seferim, o yüzden lütfen bana fazla sert davranma. Ateşli sahneler var 🔥 Beğenmiyorsanız okumayın. (Hikaye tercüme edilmiştir, dolayısıyla hatalar içerebilir)❗️ Dilan ve Baran zorla evlendirilen iki iyi...