narin ve kırılgan

87 5 2
                                    

Tamamen normal bir gündü. Baran ve Dilan'ın yapacak bir şeyi yoktu ve bodrumu temizlemeye karar verdiler. Artık kullanılamayan ve bu nedenle atılması gereken birçok şey vardı.

Dilan bir anda çocuklar için at sallandığını gördü.
"Bak Baran, ne kadar tatlı" dedi gözlerini kocaman açarak.
Baran, "Eskiden benimdi ama kırıldı. Hatıra olarak sakladık. Babam atmak istemedi" dedi.

Dilan yakından baktı ve hala tamir edilebileceğini gördü. "Baran bunu düzeltelim ki çocuğumuz büyüyünce kullansın."

Baran, eski durumu nedeniyle bunun mümkün olacağını düşünmese de eşini hayal kırıklığına uğratmak istemedi ve Dilan'a elinden geleni yapacağını söyledi.

Oturma odasına gittiler, boş bir yer seçip tamir etmeye başladılar.
Baran daha rahat hareket edebilmek için ceketini çıkardı.

Dilan ona iri gözlerle baktı. Ceketini çıkarmasına ve geriye sadece beyaz bir gömleğinin kalmasına bayılmıştı. Baran'ın hareketlerinde her zaman Dilan'ın sevdiği çekici bir şeyler vardı. Kendisi bunu açıklayamıyordu ama her zaman onun hareketlerinden etkileniyordu.

Baran onun görünüşünü fark etmiştir ve Dilan bunu hiçbir zaman kabul etmese de yaptıklarının onu zayıflattığını bilmektedir. Islanmaya başladığına yemin edebilirdi.

Ona göz kırptı ve Dilan hemen kendine geldi.
Kızardı ve ona "Peki bundan sonra ne yapmalıyız?" diye sordu.
Baran ona gülümseyerek, "Doğrusunu söylemek gerekirse sorunu çözebileceğimizi düşünmüyordum. Ama sen asla pes etmeyen, umudunu kaybetmeyen bir insansın. İyi ki beni ikna ettin. Oğlumuz doğduğunda" dedi. Babasının oyuncakları ile oynayabilir."

Dilan elini Baran'ın yüzüne koydu ve çok sevdiği sakalını yavaşça okşadı. "Seni seviyorum Baran, biz kolay pes eden bir çift değiliz. Yani zorla evlendirildikten sonra hiç pes ettik mi? Hayır, biz asla umudumuzu kesmedik ve ben de bu özelliğimizi seviyorum."
Baran onun elini tuttu ve avucunu öptü.

"Hadi başlayalım ve oyuncağı yeniden boyayalım."
Yere diz çöktüler ve oyuncağı beyaza boyadılar. Dilan birkaç boşluk gördüğünde Baran atı boyamanın ortasındaydı.
"Baran, burada tekrar düzeltilmesi gereken birkaç boşluk var."
"Nerede?"
Baran aniden Dilan'ın elini tutup Baran'a yeterince yaklaşınca Dilan eliyle boşlukların olduğu yerleri gösterdi.
Onu kendine doğru çekerken yanağına bir öpücük kondurdu.

Ama bu sıradan bir öpücük değildi. Islak bir öpücüktü bu yüzden Baran'ın dilini hissetti.
Dilan'ın kalbi daha hızlı atıyordu çünkü bunun bir arzu öpücüğü olduğunu biliyordu. Baran'a baktı. Yüzleri arasında sadece birkaç santimetre fark vardı. İkisi de özlemle birbirlerine baktılar.

"Bu ne içindi?" Dilan aslında cevabı bildiği halde sordu.
"Sadece eşime onu ne kadar sevdiğimi göstermek istedim. Ayrıca sizin eğlenmenizi ve motive olmanızı izlemeyi de seviyorum. Eğlenirken narin küçük bir kız çocuğu gibi davranıyorsunuz. Sanki tüm dünyayı unutup sadece odaklanıyoruz." kendi başımıza."

Dilan tatlı bir şekilde gülümsedi ve gözlerinde yaşlar vardı.  "Bunu ciddi mi söylüyorsun? Bazen bunun beni çekici bulmadığını düşünüyorum ve bu yüzden bunu kontrol etmeye çalışıyorum. Yani sen bir çocukla evlenmedin, bir kadınla evlendin ve ben sana bunu göstermek istiyorum."

    Baran ona şaşırtıcı bir bakışla baktı.  "Dilan sen neden bahsediyorsun?"  Olduğun gibi ol Dilan.  Sana aşık olmamın tek nedeni buydu.  Çünkü sen özelsin.  Benzersizsin.  Karakterinin her detayını seviyorum, bunun için değişmene gerek yok.
    Dilan sevgi dolu gözlerle Baran'a gülümsedi.

Baran ona şaşırtıcı bir bakışla baktı.  "Dilan sen neden bahsediyorsun?"  Olduğun gibi ol Dilan.  Sana aşık olmamın sebeplerinden biri de bu.  Çünkü sen özelsin.  Benzersizsin.  Karakterinin her detayını seviyorum, bunun için değişmene gerek yok.
Dilan sevgi dolu gözlerle Baran'a gülümsedi.

"Ayrıca, aslında davranış şeklini çok çekici buluyorum. Bu bana ne kadar kırılgan olduğunu hatırlatıyor. Güzel kalbin kırıldığında paramparça olabilecek bir elmastan yapılmışsın.

Dilan, Baran'a yaklaşıp dudağının kenarından öptü.  Onu orada öpmeyi seviyordu çünkü onu her öptüğünde bıyığı ve sakalı onu hafifçe gıdıklıyordu.

  Fırçayı tekrar kovaya koydu, ayağa kalktı ve ayağa kalkmasına yardım etmesi için Dilan'a elini uzattı.
"Ne kadar kırılgan olduğunu her an hatırladığımda Dilan'ı tanıyor musun?"
"Ne zaman?"
"Birbirimizi sevdiğimizde. Bana sadece arzuyla değil aynı zamanda sevgi dolu bir bakışla bakıyorsun. Bana her seferinde ne kadar saf ve narin olduğunu hatırlatıyorsun. En masum bakışa sahipsin.....hayır sen  Tanıdığım en masum insan Dilan."

devam edecek...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kısa hikayeler 🔥 kan çiçekleriWhere stories live. Discover now