0.0

39 5 0
                                    

Beomgyu koşarak evine yetişmeye çalışıyordu.
Okuduğu lise evine yakın olsa da yanında hırka bile olmadığı için ıslanan uzun saçlarını geriye doğru atmış ve evinin olduğu sokağa girince koşmaktan yorulduğu için biraz durup nefeslendi ve aniden ayağının dibinde turuncu-beyaz minik bir kedi gördü. O durduğu an yanına gelmiş olmalıydı. Bu yağmur yaz yağmuru olduğu için aniden ve çok fazlaydı. Beomgyu'nun aklına kedinin üşütme olasılığı geldi ve kediyi alıp kollarıyla onu korumaya çalışarak hızlı adımlarla evine gitti ve evine varınca hızla içeri girip çantasını bir kenara bıraktıktan sonra kediyi bir havluya sardı ve üstünü değiştirip saçlarını kuruttuktan sonra geri kedinin yanına geldi. Kedi onu beklerken neredeyse her yeri kurumuş ve uyumuştu. Ancak üşüdüğü için titriyordu. Beomgyu bu tatlı kedinin bir tasması olmadığını görünce ve en fazla 6 aylık olabilecek bu kedinin doğduğundan beri sokakta kaldığını düşünüyordu bu yüzden onu sahiplenmeye karar verdi. Kurutma makinesiyle dikkatlice kediyi tamamen kuruttuktan sonra kediyi kendi yatağına yatırdı ve alt komşusu olan Kai'ye gitti.

"Selam kanka"

"Selam Beomgyu? "

"Ya şey..senin hani kedin var ya iki tane"

"Evet var Beom?"

"Bende sokakta bir kedi buldum, sahiplendim zaten sahibi falan da yok..daha mama alamadım, sende varsa biraz alabilir miyim Kai-ah? "

Kai duydukları ile kocaman ve şirince gülümsedi.

"Salak! Tabii ki alabilirsin, bekle getiriyorum bir kaç paket"

"Fazla getirmene gerek yok!"

Kai içeri girerken arkasından seslenmişti Beomgyu. Hemen birkaç dakika sonra da elinde tüm çeşit mamalar dan birer tane kapmış şekilde geldi ve hepsini güzel bir poşete koyup Beomgyu'ya verdi.

"Bak şimdi hangisini yer bilemedim o yüzden hepsinden birer tane var bu poşette. Eğer birini sever diğerlerinden yemezse sokakta ki kedilere dağıtırsın diğer mamaları"

"Pekala, çok teşekkür ederim Kai.."

"Teşekkür etmeye gerek yok salak, ama bu gün ya da yarın ilk işin kedi için malzeme almak olsun unutma"

"Tamam, tamam unutmam. Hadi görüşürüz"

"Görüşürüz Gyu"

Beomgyu mutlulukla tekrar evine çıktı ve kediye mama verdikten sonra kendi karnını da doyurup biraz uyumak için yatağına yattı. Ama uyku tutmayınca kedisi için isim düşünmeye başladı. Aklında bir kaç isim oluştuktan sonra kediyi göğsüne yatırıp onunla konuşmaya başladı.

"Adın ne olsun? Hm şeftali olabilir istersen? "

Kedi bir şey demeden Beomgyu'ya bakmaya başladı.

"Sevmedin mi? O zamaan mısır?"

Kedi hala bir şey demeyince beomgyu bıkkınlıkla bir nefes verdi.

"Sende hiçbir şey beğenmiyormuşsun...ne seçici bir kedisin!"

Kedinin miyavlamasıyla Beomgyu daha çok düşünmeye başlamıştı ki gözleri uykusuzluğa daha fazla dayanamadı ve düşünürken uyuyakaldı. Beomgyu'nun uyuduğunu gören minik kedi dikkatlice onun kucağından indi ve insan formunu alıp o da uyumaya başladı sıcak yatakta.

catboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin