"Felixxxxxxxxx! "
"Jisunggggggggg! "
"Efendim Felix. "
"Asıl sana efendim. "
"Felixxxxx çok güzel bir şey oldu. "
"Ne oldu kanka? "
"Göz göze geldik. 1 saniye 23 salise bakıştık. "
"Jisung saliseyi mi saydın? "
"Evet. Kanka ya bir ona mı takıldın sen? Göz göze geldik bakıştık diyorum. "
"Evet kanka bir ona takıldım. Kiminle bakıştınız 1 saniye 23 salise acaba? "
"Minho."
"Anladım şimdi neden bu kadar salise saydığını. "
"Ya kanka öyle deme. "
"Tamam kankam demem. "
"Ya ama çok yakışıklı çocuk ha. "
"Ondan canım. "
"Ya ama öyle. Hem ben biliyorum sende kankası Hyunjin'e karşı boş değilsin. "
"Okulun zorbalarından hoşlanacak kadar geri zekalı değilim. " oladabilirdim.
"Aynen kanka evet. Ona attığın bakışlar hiç öyle demiyor canım. "
"O kadar mı belli oluyor? "
"O kadar belli oluyor. Dur bir dakika kızardın mı sen? "
"Hayır! " ama kızardığıma eminim.
"Baya kızardın sen. Benim kankam utandı mı? "
"Offf Jisung! "
"Tamam kankam. Bu arada hiç belli olmuyor ama ben seni tanıyorum. Bilirim ne düşündüğünü. Hem bence o da sana boş değil. " gözlerimi kocaman açıp Jısung'a baktım.
"Öyle mi dersin? "
"Öyle derim. " dedi ve göz kırptı.
İkimiz de bir süre sessiz kaldık. Ben 32 diş sırıtıyordum. Onun benden hoşlandığı düşüncesi bile içimde kelebekler uçuşma hissi yaratıyordu içimde.
"Kanka ben sıkıldım. "
"Ben de sıkıldım Jisung. "
"Dışarı çıkalım mı? Sahile falan gideriz. "
"Tamam hazırlanıp çıkalım. " dedim ve odama doğru gittim. Ne giyeyim diye düşünürken dolabımın kapağını açtım. Karşımdaki siyah sweatshirtü görunce direk onu elime aldım. Bu sweti Hyunjin'in üstünde görmüş ve hemen almıştım. Çok hoş bir swetti. Adamın zevki mükemmel. Sweatshirtün altına mavi bir kot aldım ve giyinmeye başladım.
Giyindikten sonra odadan çıktım. Jisung da hazırlanmıştı.
"Kimin kankası buğğğğ? Bu benim kankammmmm. " diyerek Jisung'un yanına gittim. O da benim bu halime güldü. Seviyodum bu çocuğu.
"Hadi çıkalım. " dedi. Birlikte evden çıktık. Sahile doğru yürümeye başladık.