سڵاو هاوڕێیان بە چیرۆکێکی تازە گەرامەوە
کۆمێنت لە نێوان دێرەکان جێ بهێڵن
خۆشمدەوێین گوڵە لیلی کانم 🌸 ✨
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Start.
.
.
.
.زۆر لەمەوبەر کە جیهان تازە بوو، پێش ئەوەی مرۆڤەکان کات بە خولەک و ڕۆژ و هەفتە و مانگ و ساڵ بژمێرن، کچێکی تەنیا لەوێ دەژیا کە ناوی نەبوو. ناوی نەبوو چونکە خێزانێکی نەبوو، کەس نەبوو ناوی لێ بنێت.
ئەو یەکەم هەتیو بوو لەسەر زەوی و کەسیش چاودێری نەدەکرد. کچێکی بچووک بوو، جوان و ناسک و دەنگێکی نەرم و نیان بوو.
هێشتا کەس پێشنیاری ئەوە نەدەکرد کە ببێتە دایکی و کەسیش پێشنیاری ئەوە نەدەکرد کە ببێتە باوکی و بۆیە لە شوێنێکەوە بۆ شوێنێکی تر گەشت دەکرد، بەدوای خێزانێکدا دەگەڕا.
هەرچەندە دوور ببڕێت، کەسی نەدۆزیەوە کە پەناگەی پێبدات، کەسی بەخێوکردنی نەدەدۆزیەوە. کێشەیەکی تریش هەبوو. دونیا ئەوەندە تازە بوو، هێشتا شتێک نەبوو بە ناوی فرمێسک.
کچە هەتیوەکە پڕ بوو لە خەم و ئەو خەمە لە ناخیدا ڕژا، بەڵام نەیتوانی بگری چونکە فرمێسکی نەبوو. لەبری ئەوە ئاوساوە و ئاوساوە، و زیاتر و گۆڕاوتر بوو.
ئەوەندە پڕ بوو لە خەم، نەیدەتوانی قسە بکات. بۆیە دوای ماوەیەک نەیتوانی داوای لە کەس بکات هاوڕێی و خێزانەکەی بێت. تەنیا دەیتوانی خۆی بە جیهاندا ڕابکێشێت، بەدوای هەندێک ڕزگاربوون لە خەمەکانیدا دەگەڕا.
پاشان مانگ ڕووی تەواوی خۆی بۆ کچەکە کرد و هێشتا کچەکە نەیبینی. مانگ چرپەی بۆ ئەستێرەکان کرد و ئەستێرەکان چرپاند و دەدرەوشایەوە، هەوڵیان دەدا نیشانی کچەکە بدەن کە ئەو هەموو تەنیا نییە.
هێشتا کچەکە تەنها هەستی بە ئاوساوی جەستەی خۆی کرد و تەنها هەستی بە نەهامەتی خۆی دەکرد و دوای ماوەیەک مانگ و ئەستێرەکانی بە هیچ شێوەیەک نەبینی.
لە کۆتاییدا مانگ بڕیاریدا شەوێک هەڵنەستێت. لەبری ئەوە گەشتێکی بۆ زەوی دەکرد بۆ دۆزینەوەی کچە هەتیوەکە و ئەوەش ڕێک ئەوەیە! ئەو کردی. بینی کە بەسەر بیابانێکی چۆڵدا گەشت دەکات.
کچەکە بە خەمەوە ئاهێکی هەڵکێشا و مانگ کچە بچووکەکەی خستە باوەشی و فڕی بۆ ئاسمان. بۆ ماوەیەکی زۆر مانگ کچەکەی هەژاند، چاوی لە خوارەوە بوو، ڕووناکی خۆی بەسەر منداڵەکەدا دەدرەوشایەوە.
YOU ARE READING
Δάκρυα της Σελήνης
Fantasyفرمێسکی مانگ دارێکی عیرفانییە لە پەرستگایەکی ناوچەی لاگریماس دی کریستاڵ لە دارستانی ئەمازۆن کە گوڵی ناوازە دەچێنێت کە بە فرمێسکی مانگ ناسراوە. گوایە ئەم گوڵانە توانای چارەسەرکردنی هەر نەخۆشییەکیان هەیە لە هەمان کاتدا پرۆسەی پیربوون خاو دەکەنەوە.