☆ 8 ☆

119 4 0
                                    

𝐕𝐞𝐥𝐢𝐨𝐧𝐚/𝐒𝐞𝐞𝐥𝐞 𝐩𝐨𝐯
✩ 𝙷𝚎𝚊𝚛𝚝𝚜𝚕𝚊𝚋𝚢𝚞𝚕 ✩

15:30

- The classes already ended, it's only a matter of time until Riddle shows up, right?

- 𝐌𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐧 𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞, 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐛𝐥𝐨𝐭𝐬, 𝐈 𝐝𝐞𝐟𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐥𝐨𝐭. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐬𝐢𝐱 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐁𝐫𝐨𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐭.

𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐮𝐬𝐡 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐧𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲. 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐠 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞, 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐥𝐯𝐞𝐝.

Riddle - WHAT IS THIS?!

Heartslabyul student 1 - Housewarden Riddle?!

Riddle - SO ALL OF YOU WANT TO LOSE YOUR HEADS TODAY??

Heartslabyul student 2 - Calm down Riddle!

Riddle - How am I supossed to calm down, Trey?! Can't you see the disrespect this is for the dorm and for the Queen of Hearts?? I've had enough, OFF-

𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦. 𝐁𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐦𝐞, 𝐦𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐧.

Ace - Housewarden, sir- What happened here?!

Riddle - It's you, the tart thief, what you want? Are you probably the person who did all this mess?

Ace - No, sir! I wanted to apologize for eating that tart so I made a new one to replace it! I would never do something like this!

𝐀𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞'𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧.

Riddle - A CHESTNUT TART?!

Ace - What?!

Riddle - The Queen of Hearts's rule 562: " One must never bring a chestnut tart to an unbirthday tea party." You weren't done after eating that tart, so YOU had to turn this place a mess and bring a chestnut tart. It's enough! OFF WITH YOUR HEAD!

𝐀𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐨 𝐠𝐨𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟𝐟.

Ace - WAIT! I DIDN'T DESTROY THIS PLACE! YOU CAN'T BLAME LIKE THAT!

𝐴𝑧𝑢𝑟 𝐿𝑎𝑛𝑒 ( Honkai impact & twisted wonderland )Where stories live. Discover now