"Hah! Hadi ama beni vurmayacaksın değil mi? Yapamazsın sen Jeon."
"Hep öyle derler Seo ve çok yanlış yapmış olurlar"
"Ben onlardan değilim Jeon. Ben seni tanıyorum. Beni vuramazsın. Bahse bile girerim burada ki herkesle."
"Hah! Burada tam olarak 55 kişi var Seo, hepsiyle bahse mi gireceksin?"
"Evet. Kim benimle bahse girmek ister?"
55 kişinin ağzından bir 'evet' nidası kopmuştu. Sikik herif çok yanlış yapıyor.
"Şunları bir kağıda yaz Mingyu bakalım kaybedince de girebilecekler mi?"
"Kendinden fazla emin konuşuyorsun Seo."
"Ben hep eminim Jeon."
"Bence fazla emin olmamalısın."
Herkes bahse girmişti. Bu ortamda olan bütün katiller.
"Bence Jeon onu vuracak."
"Ahh Jennie çok yanılıyorsun. O beni vurmayacak ben onu vuracağım."
"Bence de vuracak"
"Hadi ama Hwang cidden mi?"
"Evet Jeon ne derse yapar bilmiyor musun?"
"Ben yanınızdayken benim hakkımda konuşmanız... Çok etkileyici."
Üzerimde gözler hissediyorum.
"Üzgünüm Seo ama Jeon seni vuracak."
"Kim Taehyung? Beni şaşırttın. Jeon ile bir bağlantın mı var? Siz düşmannsınız"
"Seni ilgilendirmez bu Seo. Ve şunu da unutma düşmanlar birbirlerini çok iyi tanırlar."
"Hadi ama Jeon ne yapacaksın? Vuracak mısın Vurmayacak mısın?"
Silahımı elime aldım, şarjörünü değiştirdim. Sadece yaralıyacaktım. Başka amacım yoktu. Silahımı kaldırıp hedefime odakladım. Elim tetiğe gitti. Biraz baskı uyguladım, biraz daha ve biraz daha.
"Yemin ederim bu çocuk mükemmel"
"Sağ gösterip sol vurdu helal be"
"Hah! Silah demiştik Jeon. Bıçak değil."
"Eee ne demişler Seo? Bir sonraki hamlenin ne olduğunu kimseye gösterme..."
"Seni sikik."
"O sinirlendin sanırım. Azıcık sinirlen küçük Seo. Daha çok yolun var."
"Hah! Küçükmüş sikik."
"Tch tch tch ağzından çıkanlara dikkat etmelisin Seo, bir bakmışsın..."
Adamlarımdan çıkan silah sesleri ile sustum.
"...tüm adamların ölmüş. O yüzden sessiz olmak ve benim hakkımda ki düşüncelerini kendine saklamak en iyisi. Değil mi Park? Bunu en iyi sen anlarsın."
"Hmm evet."
"Nasıl yani tüm adamlarımı vurdun mu? Hepsi dışarıdaydı."
"Ahh Seo bir şeyi anlamıyorsun."
Adamlarımdan birine kaş göz yaptım.
"Kim Taehyung, Min Yoongi, Park Sunghoon, Shin Yuna, Nishimura Riki, Hwang Yeji, Hwang Hyunjin, Seo Changbin, Lee Minho ve Park Jihoon hariç herkes çıkış yapabilir. Bu 10 kişi içinden biri çıkış yapmaya kalkar ise o kişinin tüm deposu ve adamları öldürülür. Çıkış yapabilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Know / TAEKOOK
Fanfictionİki seri katil... İki aşık seri katil... KORECE VE İNGİLİZCE VERSİYONU VARDIR!!! 한국어 버전과 영어 버전이 있습니다!!! THERE IS A KOREAN AND ENGLISH VERSION!!! İg BTS:yoongyoong_min (arkadaşım ile kullanıyoruz) İg SKZ:minminho.lee