Hello nasiliz iyimiyiz bu sefer daha uzun olacak.
Dün gece olanları düşünerek uyumuştum. Sahi dün ben ne yaşadım öyle. Odada paldır küldür sesler geliyordu yavaşça gözümü açtım.
" Ne oluyor?"
Ecrin" Ceylin annem olanları duymuş ve beni eve çağırıyor eski okuluma devam edecekmiş şuan idarede kaydımı alıyor."
" Ne peki ben ne olucam?"
Ecrin" Sen hayla buradasın ama ben CEYLIN ben gitmek istemiyorum."
Emreyle baktığımda yüzünde üzgün bir ifade vardı."
Biliyorum Emre ecrinden hoşlanıyordu.
"Tamam sakin ol illaki halime teyzenin bir bildiği vardır."
Ecrin"Beni bu kadar düşünüyorsa bu okulda tutar ama neden neden anlamıyorum. "
Ecrin sinirle ağlamaya başladı yanına gidecektimki Buğra durdurdu çünkü Emre onu sakinleştirmeye gitmişti.
Emre" Tamam sakin ol derin nefes al ve ver. "
Ecrin biraz çık bile sakinlesmisti. Emre de çok üzülüyordumonu sakinleştirmek için biraz su verdim. Buğra bana bakıyordu ona dönüp.
" Ne oldu ?."
Diye sordum.
Buğra" Gel biz aşağıya inelim onlar biraz yalnız kolsun ."
Demişti Emreye güveniyorum o Ecrini sakinleştirir.
"Tamam.:
Dikkat dagitma odalarına gidecektik. Belkide Emre Ecrini sakinleştirir ne diyorsunuz. Buğra beni kolunun altına alarak merdivenlerden indik. Herkes bize bakıyordu. Halime ablayı görünce bugranin kolunu omzumdan attım.
Buğra" Ne oldu prenses."
" Halime abla burda bizi görürse anneme yetiştirir annemde beni okuldan alır."
Bana anlamış gözlerle baktı Halime abla yanımıza doğru geldi.
Halime" kızım Ecrin nerde?"
" 369 nolu odada kapı kilitli o yüzden zile bas abla ."
Halime " Tamam kuzum görüşürüz."
Kuzum ne abi ya
Kaanlar yüzünden ecrin okuldan gidiyoruz. İnanamıyorum Ecrini mesaj attım.
" ecrin Halime abla odaya geliyor haberin olsun diye yazdım.
Kısa oldu yazamıyorum bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık orman okulu
Teen Fictioniki kız öğrenci bir okula gider ve orda hayatının anlamını bulur. Karanlık Orman okulu var mı içinde bir okul 5 öğrenci 4 öğrenci nasıl bir şey nasıl karma olabilir gibi oku kıs kıs erkek erkeği olacağı yerine kız erkek karışık bir şekilde odalarda...