𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎!! 𝙸 𝚊𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚐𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚋𝚎 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝙼𝙲, 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜 𝚊 𝚚𝚞𝚒𝚛𝚔 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔, 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛'𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚊𝚜𝚒𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙽𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚇 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚎𝚎 (𝚈/𝚗) 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚜 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝙽𝚊𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚈𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚜 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚏𝚊𝚒𝚕 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚜𝚎𝚛𝚝 𝚖𝚢 𝚘𝚠𝚗 𝚗𝚊𝚖𝚎. 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚎, 𝚑𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚜𝚎𝚛𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚗𝚊𝚖𝚎, 𝚍𝚘 𝚜𝚘 𝚏𝚛𝚎𝚎𝚕𝚢. 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜!!
𝑫𝒆𝒕𝒂𝒊𝒍
ℕ𝕒𝕞𝕖: Aizuko Yagi
𝔸𝕘𝕖: 23
ℍ𝕒𝕚𝕣 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕦𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕖𝕟𝕘𝕥𝕙: high length pink hair, however, you dyed your hair black almost as a disguise, but now the pink hair is starting to grow out from the roots. (Colour is a pastel pink, like Itadori from JJK's hair colour)
ℍ𝕖𝕚𝕘𝕙𝕥: 5'6 𝑓𝑡
𝔼𝕪𝕖 ℂ𝕠𝕝𝕠𝕦𝕣: Aizuko has colour changing eyes, depending on her current mood. Let me explain:
𝙍𝙚𝙙❤️: 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦/𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘥𝘮𝘪𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯
𝙊𝙧𝙖𝙣𝙜𝙚🧡: 𝘈𝘯𝘨𝘳𝘺, 𝘈𝘯𝘯𝘰𝘺𝘦𝘥, 𝘍𝘳𝘶𝘴𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦𝘥
𝙂𝙧𝙚𝙮: 𝘕𝘦𝘶𝘵𝘳𝘢𝘭, 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥
𝘽𝙡𝙪𝙚💙: 𝘚𝘢𝘥 𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘺 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘯𝘦𝘤t𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨
𝙔𝙚𝙡𝙡𝙤𝙬💛: 𝘏𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘪𝘮𝘪𝘭𝘢𝘳 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴
𝙋𝙞𝙣𝙠: 𝘍𝘭𝘶𝘴𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘰𝘳 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘳𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥
𝙋𝙪𝙧𝙥𝙡𝙚💜: 𝘚𝘤𝘢𝘳𝘦𝘥, 𝘕𝘦𝘳𝘷𝘰𝘶𝘴, 𝘚𝘩𝘺
𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠🖤: 𝘘𝘶𝘪𝘳𝘬 𝘪𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦
𝙂𝙧𝙚𝙚𝙣💚: 𝘑𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴ℚ𝕦𝕚𝕣𝕜: 𝐌𝐚𝐧𝐢𝐟𝐞𝐬𝐭
𝑪𝒐𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒂 𝒗𝒊𝒍𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒒𝒖𝒊𝒓𝒌. 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒔 𝟒 𝒎𝒂𝒊𝒏 𝒄𝒂𝒑𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒊𝒆𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒓𝒌. 𝑭𝒊𝒓𝒔𝒕, 𝑨𝒊𝒛𝒖𝒌𝒐 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒏𝒊𝒇𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒇 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆𝒔. 𝑰𝒕 𝒄𝒂𝒏 𝒃𝒆 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒊𝒕'𝒔 𝒂 𝒑𝒉𝒚𝒔𝒊𝒄𝒂𝒍 𝒇𝒆𝒂𝒓, 𝒊𝒏𝒄𝒍𝒖𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒆𝒂𝒓 𝒐𝒇 𝒆𝒎𝒐𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒐𝒓 𝒔𝒊𝒕𝒖𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔. 𝑩𝒂𝒔𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚, 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝑺𝒆𝒄𝒐𝒏𝒅𝒍𝒚, 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒂𝒎𝒑𝒍𝒊𝒇𝒚 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆'𝒔 𝒆𝒎𝒐𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒔 𝒑𝒓𝒐𝒋𝒆𝒄𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒏 𝒕𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒍𝒔e, however , Aizuko tends to not use this ability as she can't control it well and believes that it is invasive. 𝑻𝒉𝒊𝒓𝒅𝒍𝒚, 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕𝒔 𝒐𝒇 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒊𝒔𝒏'𝒕 𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒐𝒍𝒍𝒆𝒅, 𝒔𝒐 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒊𝒏𝒗𝒐𝒍𝒖𝒏𝒕𝒂𝒓𝒊𝒍𝒚.
𝔹𝕒𝕔𝕜𝕘𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕:
𝘋𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘗𝘳𝘰 𝘩𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘭𝘭 𝘔𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘛𝘰𝘴𝘩𝘪𝘯𝘰𝘳𝘪 𝘠𝘢𝘨𝘪 𝘢𝘯𝘥 𝘙𝘦𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘒𝘺𝘰𝘬𝘰 𝘠𝘢𝘨𝘪, 𝘧𝘰𝘳𝘮𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘒𝘺𝘰𝘬𝘰 𝘍𝘶𝘫𝘪𝘬𝘢𝘸𝘢.
𝘔𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘶𝘳𝘥𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘈𝘭𝘭 𝘍𝘰𝘳 𝘖𝘯𝘦'𝘴 𝘨𝘰𝘰𝘯𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘭𝘭 𝘔𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘈𝘪𝘻𝘶𝘬𝘰 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵, 𝘙𝘦𝘪 𝘛𝘰𝘥𝘰𝘳𝘰𝘬𝘪. 𝘙𝘦𝘪 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘯 𝘢 5-𝘺𝘦𝘢𝘳 𝘰𝘭𝘥 𝘈𝘪𝘻𝘶𝘬𝘰, 𝘥𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘛𝘰𝘴𝘩𝘪𝘯𝘰𝘳𝘪 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘢𝘧𝘦 𝘣𝘺 𝘢𝘷𝘰𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘤𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘝𝘪𝘭𝘭𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘢𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳. 𝘏𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳, 𝘌𝘯𝘫𝘪 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘴. 𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭'𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘳𝘬 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘧𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥, 𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘯𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘴𝘰𝘯 𝘛𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘢𝘨𝘦. 𝘈 𝘲𝘶𝘪𝘳𝘬 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘢𝘨𝘦. 𝘛𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘈𝘪𝘻𝘶𝘬𝘰 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘣𝘺 𝘌𝘯𝘫𝘪 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘥𝘪𝘦𝘥, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘯 𝘦𝘢𝘴𝘺 𝘭𝘪𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘈𝘪𝘻𝘶𝘬𝘰 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘺𝘮𝘣𝘰𝘭 𝘰𝘧 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦. 𝘛𝘩𝘦 𝘯𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘰.𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚜𝚒𝚌 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢𝚕𝚒𝚗𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐, 𝚜𝚘, 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢!!
YOU ARE READING
Once lost....(Dabi x Named! Reader)
FanfictionDabi x reader Follows the heartbreaking story of Touya Todoroki and how he met Aizuko, both children of Pro Heroes. However, when Touya goes missing, Aizuko delves deeper into the world of Heroes to uncover the truth about who she thought she could...