0.4

129 11 64
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR💕

Odaya girdiğimde uyuyasım gelmemişti. Biraz telefona baktıktan sonra telefonu kenara bırakıp duvara bakmaya başladım.

Hala uykum yoktu. Mini dolaba ilerleyip bir içecek aldım.

Balkona çıktığımda içeceği açıp oturdum.

"Yıldızlar yine parlak."

Duyduğum sesle kafamı çevirdim.

Şu cümleyi son zamanlar çok duymuştum.

"Yarın hava güzel olacak gibi."

Keremle aynı anda güldük. Sanırım bu aramızda bir diyalog olarak kalacaktı.

"Düşünceli gibisin."

Sorduğum soruyla yaslandığı demirlerden uzaklaştı.

"Öyle."

Bir süre sessizlik olduktan sonra devam etti.

"Maç çok düşündürüyor."

"Tabii çok önemli bir maç. Normal o düşünce."

Derin bir nefes aldı.

"Ligde zor ayakta dururken Avrupa'da böyle çabalamak düşündürüyor. Ya her şey batarsa, idare edemezsek?"

"Öyle düşünme Kerem. Çok güzel bir taraftar desteğiniz var. Her durumda destek oluyorlar size. Sizde elinizden geleni yapıyorsunuz. İster ligde ister Avrupa'da. İyi şeyler başaracaksınız emin ol."

"Umarım Kumsal. Emeklerin boşa gitmesi insanı çok üzüyor. Birde taraftarın üzülmesi mevzusu var."

"Sonuç ne olursa olsun o taraftar arkanızda olacak. Olumsuzlukları boşver gitsin. Sen sadece maça odaklan ve hep pozitif kal."

Bu defa bana çevirdi kafasını. Gözlerimin içine baktı.

"Kalacağım. Ne olursa olsun."

"Güzel."

Elimdeki içecekten bir yudum aldığımda Kerem hareketlendi.

"Ben gireyim içeriye iyi geceler Kumsal."

"İyi geceler Kerem."

Kerem içeriye girdikten sonra bir süre daha oturdum. Gerçekten iyi bir çocuktu.

Sabah Barcelona sokaklarında güzel bir yürüyüş yaptıktan sonra öğle yemeğine otele geldim.

Odaya uğrayıp eşyalarımı bıraktım. Geri çıktığımda Keremde odasından çıkmış asansöre gidiyordu.

Arkası sıra yetişip asansöre bindim.

"Etek çok yakışmış."

Duyduğum cümleyle kafamı kaldırıp gülümsedim.

"Teşekkür ederim."

Yıldızlar Kadar Parlak-Kerem Aktürkoğlu-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin