Silam silammmm.
Öncelikle şöyle bir açıklama yapmak istiyorum, bu hikaye Avustralyalı bir denizci, don Ritchie'nin olayından ilham alınarak yazılacaktır. O yüzden yorumlarda 'bu fikir senin değil, bu olay don Ritchie'ye ait' vs gibi yorumlar yapmayın. Ben bunu sadece bir taekook fic'i olarak uyarlıyorum!!
Geçen gün instagramda bir video gördüm ve don Ritchie'nin olayını öğrendim. Gerçekten ilgimi çekti. No. 1'in bir şarkısında da bununla ilgili bir söz geçtiğini duydum. Çok fazla no.1 dinlemiyorum ama şarkı çok hoşuma gitti. Bu şarkıyı dinlerken birden hayal kurmaya başladım. Acaba bu taekook'a uyarlansaydı nasıl olurdu diye düşündüm ve kafamda kurmaya başladım. Ortaya çıkan şeyler hoşuma gidince bende yayımlamak ve böyle bir fic yazmak istedim.
Düz yazı olucak. Düz yazı konusunda çok iyi değilim. Aslında wattpad'te yazma konusunda da oldukça acemiyim 2 tane fic'im var yayınladığım ama onlarıda çok iyi yazabildiğimi düşünmüyorum. Bunu güzel yazabilmek dileğiyle, başlıyorum. Umarım seversiniz. Hoşunuza gitmesini sağlayacağım. Destek olursanız çok sevinirim.
Şimdi araştırdığım bilgilerle Don Ritchie olayını anlatacağım.
Don Ritchie, Avustralya'da yaşayan eski bir denizci dir. Sidney'de 'boşluk' adı verilen uçurumun kenarındaki kulübe de yaşıyor. (böyle bir yer sanırım. Bunun hakkında çok birşey bulamadım. Uçurum kenarındaki küçük ev gibi düşünün.) Don Ritchie hayatının kalan bir kısmını uçurum kenarındaki bir evde geçirmiştir ve tek yaptığı intihar etmek için gelenlere evinde çay ikram ederek onları intihardan vazgeçirmektir. Bu sayede 160 kişiyi intihardan alıkoymuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Put Tea For Me
Fanfiction~Bir bardak çay ve güzel bir sohbet ile yıkılmış Taehyung'u kurtarıp hayatına anlam katan jungkook~