Nama saya jackelyn, dan saya baru menamatkan pengajian di sekolah perniagaan. Kisahnya berlaku pada November tahun lepas. Saya pergi membantu kerja-kerja perniagaan di syarikat barangan rumah milik bapa saudara saya. Memandangkan kewangan keluarga saya agak baik dan saya seorang anak tunggal, orang tua saya pada asalnya mahu saya tinggal di sana saya tidak mahu bekerja di rumah, tetapi memandangkan semua rakan sekelas saya sama ada menyambung pelajaran atau bekerja, saya tidak berminat untuk belajar, jadi saya minta pakcik saya izinkan. saya pergi ke syarikatnya untuk membunuh masa.,Saya tinggi 165cm dan berat kira-kira 46kg. Saya berambut perang pendek dan berwajah cantik. Rakan sekelas saya berkata saya kelihatan seperti Yang Simin; Saya mempunyai susuk tubuh yang baik, 34D, 24, 35. Teman lelaki saya sebelum ini Mereka semua memuji susuk tubuh saya, terutamanya payudara saya. Mereka semua suka memanggil saya gadis berpayudara besar. pada mulanya saya tidak suka mendengarnya , tetapi sudah terbiasa dengannya setelah lama mendengarnya.Pakcik saya meminta saya pergi ke perniagaan, mungkin kerana saya seorang gadis dan mempunyai figura yang baik, jadi saya boleh bercakap dengan kedai dengan lebih mudah, jadi saya memandu SAAB yang dibeli oleh keluarga saya untuk pergi ke kedai dan menggunakan saya. pesona feminin.,Kerana saya masih muda dan ingin mempamerkan daya tarikan feminin saya, saya sentiasa berpakaian seperti gadis panas untuk pergi ke tempat kerja. Pemilik kedai juga suka saya berbual dengan mereka, dan kadang-kadang mereka akan menjemput saya untuk makan malam dan menonton wayang. Jika mereka mahu miliki saya, saya tidak akan menolaknya. Baiklah, tetapi orang-orang ini tidak kacak, dan mereka tidak mempunyai harta sebanyak keluarga saya, jadi mengapa bersusah payah bermain dengan mereka? Jadi kita boleh makan, dan tidak perlu bercakap tentang apa-apa lagi.,Saya sentiasa memakai baju atasan berpotongan rendah dan mendedahkan tubuh badan Sesekali saya membongkok untuk membiarkan orang melihat belahan badan saya yang dalam.
Saya sangat suka memakai skirt mini, tetapi kadangkala sukar untuk naik dan turun kerana kerja, jadi perkara terbaik seterusnya ialah memakai seluar pendek yang ketat.
,
Pada hari itu, pakcik saya memberitahu saya bahawa sebuah pasar raya tidak berpuas hati dengan harga barang kami dan ingin memulangkannya dahulu. Disebabkan kekurangan tenaga kerja pada hari itu, saya diminta pergi ke kedai tertentu untuk membantu mengira pulangan dengan mereka. pekerja.
,
Selepas saya menghubungi mereka, kami bersetuju dengan masa pada petang itu.
,
Tempahan tidak begitu lancar pada hari itu. Sudah pukul sepuluh baru saya separuh membuat pesanan. Ada seorang penyelia kecil di kedai mereka bernama "Abang Kedua" meminta saya pergi makan malam dan menyuruh saya makan. Esok pesan yang lain. Saya dengan berat hati bersetuju. , Saya ingin mengatakan bahawa saya boleh pulang dan berehat selepas makan dengan cepat.
,masa makan, kerana cuaca panas, abang kedua saya memesan bir untuk minum bersama saya. Dia terus mencari topik untuk berbual dengan saya. Dia memuji saya kerana susuk tubuh saya yang cantik dan bertanya sama ada saya mempunyai teman lelaki. Sebagai anggur semakin banyak Semakin kami minum, semakin hangat perbualan kami. Dia juga bercakap tentang seks. Dia mempunyai banyak pengalaman.
Kemudian, kerana saya minum terlalu banyak bir, saya memberitahu abang kedua saya bahawa saya perlu pergi ke bilik mandi dan akan pulang ke rumah kemudian, apabila saya kembali ke meja, saya dan abang kedua menghabiskan baki dua tiga gelas wain, dan kami bangun untuk pergi. Selepas berjalan dua langkah, kepala saya semakin pening dan badan saya semakin panas dan semakin panas abang kedua saya membantu saya berjalan semula ke kereta jurang antara payudara saya dan pinggang dan pinggul adalah Sepanjang masa, ada tangan besar yang hangat dan provokatif merangsang saya, membuat saya mahu lebih dan lebih, dan saya menjadi lebih dan lebih basah dan panas... Apabila saya kembali ke kereta, abang kedua mula-mula mencium saya dengan penuh ghairah dengan bibirnya yang basah, dan tangannya semakin menjadi-jadi Dia meneroka seluruh tubuh saya tanpa semena-mena Seluruh badan saya panas dan saya mahu seorang lelaki membelai saya , "Ah...ah...Abang kedua...bagus...menyegarkan...saya sangat suka... "Abang kedua mengangkat coli saya, mengusap daging lembut saya dengan lembut dan berirama, dan membulatkan puting saya dengan tapak tangannya.
YOU ARE READING
Ahli perniagaan wanita yang dirogol jackelyn
Short StoryNama saya jackelyn, dan saya baru sahaja menamatkan pengajian di sekolah perniagaan. Kisah itu berlaku pada bulan November tahun lalu saya pergi untuk membantu kerja-kerja perniagaan di syarikat barangan rumah yang dimiliki oleh bapa saudara saya an...