Yeşil ve mavinin en güzel olduğu yer Bodrumdu...
Peki hislerin karıştığı en güzel yer neresiydi?
Atar ve toplar damarın karıştığı esas yer neresiydi?..
1 Yıl Kadar Önce...
Hafif bir dürtülmeyle kendime geldim. Beni dürten polisin yüzündeki bıkmış ifade yeni uyumadığım anlamına geliyordu. Başımı hafif hareketlerle oynattığımda aklıma babam geldi. Hiç fotoğrafı yoktu. Annem bana yalan söylüyor olabilir miydi? Çekinik genlerden bile değil babamdan geliyor olabilir miydi bu renkli gözler? Polis arabasından yavaşça dışarı çıktığımda karakolda değil depo tarzı bir yerde olduğumu fark ettim.
"Burası neresi? KARAKOL NEREDE?!" diye bağırdığımda polisler fazlaca çıkan sesimle polisler olmayan yüzlerini buruşturdular. Slenderman değiller tabii sadece inanılmaz yüzsüzlerdi. Nereden mi biliyorum? Geçen gün markette silahlı saldırıya uğradığımızda zorla ifademi almak için dil dökmüş adeta ayaklarıma kapanmışlardı. YA KARDEŞİME ALT TARAFI SAHANDA YUMURTA YAPACAKTIM!
"Burada testler yapılacak."
"Herhangi bir hastahaneye ne oldu pardon da?" sonuna kadar diretecektim. Bir açıklama olmandan bırak şurdan şuraya gitmeyi eve geri dönerdim. Umrumda da değildi açıkçası Ahenk ailesiymişte Rengarenk gökkuşağı ailesiymiş falan. Çocuklarınında kendilerininde canı cehenneme.
"Çünkü bu ortam daha güvenli-"
"Ya bir hastahaneye on-on beş polis dikmek çok zorda bizi tek tek tek toplayıp bu depoya getirmek kolay." dediğimde polisler yılgın ifadelerini takınsalarda bir cevap bekliyordum.
"Ahenk ailesinin kararı bu yönde-"
"Ahenk ailesininde sizinde canınız cehenneme ben herhangi bir hastahaneye yada sağlık ocağına kanımı veririm artık DNA testi mi yapıyorsununz uranyumu mu buluyorsunuz UM-RUM-DA DE-ĞİL!" dedikten sonra koşmaya başladım. Pislik tekinsiz adamlar beni bulur da birde onlarla uğraşırım falan hiç o toplara atlayamazdım vallahi. Bir kere benim buraya geldiğime şükretmeleri gerekirken onlarla uğraşmak ıykkkk!
Ayyaşlarla dolu bir sokağa girdiğimde sinir krizi geçirmek istiyordum. NEDEN TÜM BELA BENİ ÇEKER?! Ayyaşlara renk vermeden yalpalamaya başladım. Çünkü neden olmasın? Neden olsun? Çünküüüü benide kendilerinden sanarlarsa belki çatmazlar. Gerçi çatarlarsa çakı bıçak en kötüsü bir taş maş bulur haklarından gelirdim de. Polislerin hayvan gibi beni kovalayacağı kimin aklına gelirdi? Acaba kanı bırakırımdan ne anlıyorlardı? Kıt beyinli olabilirler.
"HEY SEN DUR ORADA!" bağırışmalarına takmadan uyuşturucu çeken adamın elindeki hapları alıp polislerin eline fırlattım. Biraz vakit kazanırdım her halde. Son sürat at gibi koşarken ana caddelerden bişrine çıkmıştım. Rastgele bir tane mağazaya girdiğimde hemen soyunma kabinlerine daldım. Bulamazlardı beni sanırım. Köpeğe dönüşüp kokumu takip edecek halleri yok ya hani?
Gözlerimi kapatıp Bal Gözlümü düşündüm. Kim bilir ne kadar korkmuştu o iki yüzsüz polis beni götürünce. Lanet gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım. Buradan nasıl çıkabilirdim? Lanet bir Darphane soymadın lanet olası! Sadece DNA testi için kanı herhangi bir sağlık ocağında verceğini söyledin. Peki bunu neden kabul etmediler? Orada ne dönüyordu da beni illede oraya götürmeye çalışıyorlardı?
Heterokminin tedavisini bulmaya çalışıyor olamazlardı herhalde? Zorlu bir ameliyat ve bir takım tedaviler sonucunda tamamen düzeltilebiliyordu. Offf hergün ayrı bir dert bıktım vallahi billahi! Telefonuma gelen bildirimle haber sayfasından yeni bir haber gelmişti. Haberin başlığında yazanla farklı irislerimn şokla irileşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Gözleri
Teen FictionBir çift göz kaderi nasıl değiştirebilirdi?.. 17 yaşında Deniz Yeşil'inkini nasıl değiştirmişti? Her şey sarpa saracak... acaba ne olacak...