"Gerçekten kötü bir durum varsa bana anlatabilirsin."
Sanki anlatınca geçiyorda.
"Seni zorlamak istemiyorum.Beni yanlış anlama ama sen bana anlatabilirsen sana yardımcı olabilirim."
Anlatırsam yardımcı mı olacak.Asla inanmam.
"Gerçekten sizi rahatsız etmek istemiyorum lütfen."
Bunları deyip tuvaletten kaçmıştım.Sonra bir bedene çarpınca durdum.Hayır,gözlerim yanlış görüyor olsun lütfen diye yalvarıyordum.Bu Woojin'di.O benim zorbam.Nedense benden en çok nefret eden kişi...
"Gerçekten çok çok özür dilerim.Bilerek olmadı."
Desemde artık olanlar olmuştu.
"Aptal!Önüne bile bakmıyorsun daha.Senden hiçbir şey olmaz zaten.Ucube!"
Beni yere itmişti.Canım acımıştı çünkü o bana göre güçlüydü.Ben ise güçsüz bir sıskanın tekiydim.
"Çok özür dilerim gerçekten."
"Seninle işimiz bitti falan mı sanıyorsun?!"
Bana yumruk atmıştı.Dudağım kanıyordu.Kandan nefret ederim ama bu aralar çok dayak yediğim için daha az kusuyordum.
"Seni öldürmek istiyorum!Çünkü gereksizin tekisin.Keşke hiç doğmasaydın!Seni piç!"
Hadi ama ben bunları hak edecek ne yaptım ki.Niye herkes bu kadar çok ölmemi istiyor.Gerçekten o kadar mı gereksizim.Niye sevmiyorlar beni?!
"SEN HADDİNİ AŞMA BENCE WOOJIN!"
"Vay vay vay!Küçük prensimizde buradaymış.Şimdi bu çocuğu mu kullanacaksın!Ama sen buna hiç karışma bence.Yoksa annene ağlayarak sarılmaya gidersin.Ay, pardon!Senin anne yoktu değil mi!?"
Hyunjin'den,
Bunların hepsini sırıtarak söylüyordu.Onu şuan öldürmek istiyordum.Daha fazla dayanamadım ve ona yumruk attım.Benim hassas noktamın annem olduğunu bildiği halde bunu bende kullanıyordu.Yüzüne defalarca vurmuştum.Her yeri kan olmuştu.Ama ben sinirim alamamıştım.Hâlâ vurmaya devam ediyordum.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM WOOJIN!"
Hocalar gelmişti.Beni onun üstünden kaldırmışlardılar.Benim sinirim hala geçmemişti.Onu gerçekten ama gerçekten öldürmek istiyorum şuan.
"Hyunjin,artık şu öfke sorunlarını yenmen lazım."
"Yenemiyorum.Gerçekten.O annem hakkında konuştu.Dayanamadım.Elimden gelen birşey değildi bu.Zamanında ona anlattığım herşeyi yüzüme vuruyor.Onu öldurmek istedim amca ama yapamadım,yani yapmadım."
"Biliyorum.Biz zaten sana güveniyoruz."
Jungkook amcam beni çok önemsiyordu.Taehyung amcamda ona kastın daha uzaktı bana.
(Iki amcasi var.tae ve jk.ikisi evli.tae babasinin kardesi yani oz amcasi.tae okulun sahibi ve muduru jk ise ogretmen)
"Bak hyunjin bu sorununu yenmessen artık seni koruyamayız.Suçlu olursun.Bu aralar kavgaların çok arttı.Lütfen artık kendine dikkat et biraz."
"Özür dilerim."
_________________________________________
Oy verip yorum yaparsaniz sevinirim💗💖🎀💍🤍
Ozur dilerim hic bolum atmamisim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acıttı mı?Hyunlix
FanfictionYan shipler(çiftler): Jenlisa ,yeonbin,jeonbin,chanmin,minsung,ryeji