Dedykacja + Prolog

11 1 0
                                    

                            Dedykacja

Do wszystkich stojących na krawędzi klifu swoich kłamstw. Nie oczyścisz oceanu a co dopiero swej głowy.

×××××××××

Prolog

Każdy kiedyś próbował czegoś nowego.

Gdy byliśmy dziećmi, pierwszy raz próbowaliśmy różnych potraw. Szliśmy pierwszy raz do przedszkola. Przeżywaliśmy pierwsze przyjaźnie.

Potem gdy byliśmy trochę starsi, szliśmy pierwszy raz do szkoły. Poznawaliśmy tam nowe przedmioty oraz ludzi. Nabyliśmy nowych umiejętności.

Wchodząc w wiek nastoletni myśleliśmy że wiemy o życiu już wszystko, że nic nas nie zaskoczy. Cóż myliliśmy się. Dalej znajdowaliśmy nowe rzeczy do przetestowania. Jakiś zagraniczny słodyczy, którego w życiu nie jedliśmy. Wchodziliśmy do galerii handlowej w której nie byliśmy, pierwsza miłości, pocałunek. Robiliśmy nowe rzeczy, czasami nawet nie myśląc że robimy coś nowego, nieznanego.

Teraz możliwe że robicie coś po raz pierwszy, do waszej głowy wpłynęła myśl której nigdy tam nie było. Leżycie na sofie którą pierwszy raz dotykajcie. Możliwe że własne jecie coś czego nigdy nie próbowaliście.

Lecz ja w wieku 18 lat myślałam że już odkryłam wszystko, że już nic mnie nie zaskoczy.
Każda potrawa była już testowana przez moje kubki smakowe.
Byłam w każdej galerii jaką kojarzyłam na świecie.
Poznałam miliony ludzi.

Jak bardzo się myliłam.

Wszystko się zmieniło gdy poznałam go.

Dużo osób teraz myśli że spotkanie z nim wydarzyło się po raz pierwszy.
Cóż jak się okazuje jesteście w błędzie.
Poznałam go dużo wcześniej.

Ciekawe jak wyglądało by moje życie jakbym zatrzymała go przy sobie, te kilka lat temu.

Ale widziałam jedno, że gdy tylko wpuszczę go do swojego życia, znowu spróbuję czegoś po raz pierwszy.

Tylko pytanie czy ja byłam na to gotowa?

--------------------------------------------------------------

Hejka!

Witam was w nowej historii. Od razu podkreślam nie jestem zawodową pisarką, więc będą się zdarzały momenty gdy coś nie będzie się ze sobą zgadzać, lub użyję jakiegoś dziwnego określania. Albo po prostu postawię w złym miejscu przecinek, zrobię błąd ortograficzny bądź stylistyczny.
Więc od razu mówię by nie krzyczeć na mnie w komentarzach, tylko normalnie napisać co zrobiłam źle, a ja postaram się to poprawić.
Traktuje wattpada jako taki notes więc proszę być wyrozumiałym.

Chciałabym teraz wymienić tematy które pojawią się w książce:

- ataki paniki
-samookaleczanie się
-problemy rodzinne
-toksyczne relacje
-tajemnicze wiadomości
-morderstwa (dokładnie opisane)
-gwałt (opisany dość dokładnie)
I podejrzewam że jeszcze wiele tematów będzie w tej lekturze, więc na początku się zastanów czy jesteś gotowy to przeczytać.

Pamiętajcie to nie jest słodka młodzieżówka!!!

Więc co ja mogę wam więcej powiedzieć, czekajcie na pierwszy rozdział.

Wasza Nikola <3

We Were BetterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz