Delikantna cigareta je smještena između njegovih prstiju kao da nema nikakve brige na svijetu. Samo ljuta, otrovna para ispunjava njegova pluća s crnim dimom koja će na kraju naškoditi cijelom tom sistemu zajedno. Iako ima tu užasnu naviku, nema šanse da ignoriraš izgled njegove vilice sa svakim uzdahom i izdahom. Način na koji je njegova nestašna tamna kosa ponekad prekrivala njegove šumsko zelene oči.
Kako ga je Leah promatrala izdaleka, namještajući njene velike i dosadne naočale, nije si mogla pomoći i činiti se budalom na mladog dečka koji se činio kao da može uhvatiti bilo koji pogled u području klupa.
Mogla je tako lagano zamisliti njegove duge i vitke prste dok putuju uz njenu kariranu suknju, stvarajući formiranje njene kratke kože.
˝Imaš olovku?˝ Leah je praktički skočila unatrag na duboki glas s naglašenim akcentom. Pogledala je prema gore i vidjela istog dečka u kojeg je buljila deset minuta osvrnuvši se na nju s iščekivanjem.
˝Hoćeš li mi odgovoriti ili samo trošiti moje vrijeme?˝ Pitao je grubim glasom. Sramežljiva djevojka je posegnula u svoju torbu, vadeći novu markiranu olovku i dodavajući je nasuprot izuzetno zgodnom i mladom dečku.
Kimnuo joj je glavom prije no što je zakoračio dalje, ostavljajući Leah zbunjenu. Ipak si nije ostavila mnogo vremena za razmišljanje, zato jer je opsovala ispod udisaja nakon provjere vremena, i početka hoda na prvi sat fakulteta, koji je trebao započeti za manje od pet minuta.
-------------------------------
Pa, našla sam ovu priču već odavno na wattpadu i željela sam je prevesti ali nisam imala vremena. Pokušat ću je što češče objavljivat jer je priča stvarno zakon. <3
YOU ARE READING
camouflage [h.s] - Croatian
FanfictionOna je uvijek bila sramežljiva djevojka koju nitko nije primjećivao, ali hoće li jednom kada uhvati Harryjevu pažnju stvari biti ponovno iste? original - lolteenager - camouflage [h.s]