Sadece tanıtım bölümü gibi oldu aslında. Yakında diğer bölümler de gelecek. Haftada en az iki kez yayınlamayı düşünüyorum. İlk hikayem olduğundan dolayı güzel olmamış olabilir. Zaten dediğim gibi sadece tanıtım bölümü diyebilirim. İyi okumalarrrr.
{𝙏𝙚𝙖𝙘𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙋𝙚𝙩.}
Jungkook zengin ama kötü bir ailenin oğluydu. İstediği her şey oluyor ve istediği her şey yapılıyordu. Evet ama, onun için bunlar yeterli miydi? Bir çocuk ailesinden sevgi ve şefkat görmüyor ise, bunların ne önemi vardı ki? Jungkook'un ailesi sevgiyi sadece paradan ibaret olarak görüyordu. Her tartışmanın ya da onun her hatasının içinde hep bunu geçirip bu konudan onu vuruyorlardı. Lakin bilmedikleri tek şey onun içinde bıraktıkları o enkazdı. Diğer çocuklara baktıkları gibi parlak bakmıyorlardı ona, diğer çocukların saçını okşadıkları gibi okşamıyorlardı onun saçını. Sahi ya, en son ailesi ne zaman onun saçını okşamıştı? Jungkook üniversite öğrencisi olmasına rağmen bunu hatırlamıyor ve hep bunun hasretini çekiyordu. Nasıl oluyordu da ailesi böyle olabiliyordu? Her istediği oluyordu ve bunun farkındaydı, ki zaten bundan kaynaklı bir sorunu da yoktu. Tek sorunu ailesinin bilmediği aynı zamanda onun da bilmediği sıcaklıktı. Ailesi onunla ne zaman gurur duymuştu? Bu sorunun cevabını veremezdi mesela. Her konuda hep en iyisi olsa bile ailesine asla yaranamazdı.
Taehyung'a gelmemiz gerekirse eğer, o da küçük yaşta ailesini kaybeden aynı zamanda sevgisiz büyüyen bir çocuktu. Tek varlığı babaannesiydi ve onu da yakın bir zamanda kaybetmişti. Ailesini çok küçük yaşta kaybeden Taehyung, neredeyse hiçbir duyguyu bilmezdi. Sadece yaşamak için yaşardı. Hayatta hiçbir amacı yoktu. Lakin Jungkook... Kısacası öğrencisi. Jungkook'a tek iyi gelen ve ona gerçekten değer veren tek kişi aslında. Hatta ve hatta, Taehyung'un babaannesinin vefat ettiği dönemde onu toparlayan tek kişi Jungkook olmuştu. İkisi de birbirlerine iyi geliyorlardı ve bunun her ne kadar farkında olsalar da, Jungkook'un ailesi tarafından bu fazla sorundu. Taehyung Jungkook'a karşı bir şeyler beslediğinin farkındaydı. İyi ama, bilmezdi ki o bunu nasıl dile getireceğini, belli edeceğini. Sevgi görmeyen biri nasıl sevebilirdi ki?
Ve yine ruhsuz olunan bir güne başlamışlardı. Taehyung evinden çoktan çıkmış, okula varmıştı fakat Jungkook, yine ailesi ile tartışma içindeydi. Yine işitiyordu istediğin her şey oluyor, diğer çocuklardan fazlan var gibi şeyleri. Jungkook iletişim bilimleri bölümünde okuyordu ve buna rağmen ailesi ile iletişime geçemiyordu. Gerçi geçse bile bir halta yaramazdı. Tartışma bittiğinde bir şey demeden evden çıkmış arabası ile okula gitmişti. Bir an önce hocası Taehyung'a sığınmak istiyordu çünkü. İlk ders onunlaydı zaten ve sunumu da vardı. Sınıfa doğru ilerlerken Taehyung'un da sınıfa gidiyor olduğunu görmesi ile hemen sınıfa ondan önce girerek yerine geçmişti. Taehyung fark etmiş olsa da sesini çıkarmamıştı. Çünkü aile sorunları olduğunu biliyordu... Taehyung hemen sınıfa geçmiş öğrencilere selam vererek masasına oturmuştu. Jungkook ve Taehyung'un arasında çokta bir yaş farkı yoktu. Jungkook 21 Taehyung ise 26 yaşındaydı. İkisi içinde sorun değildi evet ama, bilmiyorlardı işte sevmeyi. Daha doğrusu deli gibi seviyor olsalar bile asla gösterebilen türden değillerdi.
Jungkook Taehyung'a bakarken Taehyung'un da Jungkook'a bakması ile göz göze gelmişlerdi. O anın verdiği heyecan o kadar değerliydi ki...
Tutup tutmayacağından çok şüpheliyim fakat attım gitti. Uzun zamandır notlarımda duran bir ficti. Çok akıcı olmasa bile ilk defa bu işe girdiğimden geliştiririm diye düşünüyorum. 🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet.
Fanfictionİletişim bilimleri bölümü öğrencisi Jeon Jungkook ile öğretmeni Kim Taehyung arasında kuvvetli bir çekim vardı.