Bölüm 2

23 4 15
                                    

Dayanamadım ikinci bölümü de atayım dedim. Artık konulara yavaş yavaş gireceğim. Bölümleri ne uzun ne de kısa tutmamaya çalışacağım. Ve şu anlık 20 bölüm olarak düşünüyorum. O zaman iyi okumalarrr. 🎀

Uzun bakışmalarla geçen günün ardından sonunda dersler bitmiş Jungkook arabasına gitmeye başlamıştı. Tabii her an olduğu gibi şu anda da aklı hocasındaydı. Aralarında olan bu çekimin ne kadar doğru olup olmadığını bilmese de tek bildiği ona gerçekten aşık olmasıydı. Çünkü Jungkook'un içinde ilk defa böyle bir his vardı. Bu hissin adının aşk olduğundan da çok emindi. Daha önce hiç tatmadığı bir şey olmasına rağmen ona deli gibi aşık olduğunun farkındaydı. Ona kalırsa hocası da ona karşı ilgiliydi. Gün içinde sıklıkla konuşuyorlardı. Bir dertleri olduğunda birbirlerine sığınıyorlardı. Uzak sayılmazlardı fakat çok yakın da değillerdi. Jungkook, Taehyung'un babaannesi öldüğü gece onda kalmıştı. Hatta sabah gözlerini ona sarılan hocasıyla birlikte açmıştı. Jungkook kafasındaki birçok düşünce ile arabasına bindi ve evine doğru sürmeye başladı. Bu sırada telefonundan hocasının seslendirdiği ve yayınlamadığı, sadece onun haberi olduğu bir şarkıyı açmıştı. Şarkıyı kime yazdığını merak etse de, kendisine yazılmış olma düşüncesi bile içini kıpır kıpır ediyordu. Şarkıyı mırıldanırken aklına eve gittiği gelince yüzü düşmüştü. İstemiyordu o evde yaşamak. Çok kez ayrı eve çıkmak istemiş olsa bile asla izin verilmemişti. Ailesi umrunda değildi fakat onu okutan kişi onlardı ve okuldan alınmak ile birçok kez tehdit edilmişti. Ona iyi gelen tek kişi oradayken o da bunun olmasını istemiyordu tabii. Kafasındaki düşüncelere ara vermiş arabasını park ederek eve girmişti. Evde kimsenin olmadığını anlayınca sevinmiş hemen yukarı çıkarak üzerini değiştirmişti. Kendini yatağa attığında gelen bildirim ile yerinde dikleşmiş gülümsemeye başlamıştı. Hocası, ilk aşkı yazmıştı. Aksi takdirde başka kimsenin mesajına böyle gülmezdi. Hemen ismine girerek gelen mesaja bakmıştı.

İlerdeki kocam bey:
•Yarın gireceğin sınav için hazırsındır diye düşünüyorum Jeon?

Jungkook gelen mesaja anlam verememiş yarın sınav mı vardı diye düşünmeye başlamıştı. Fakat bozuntuya vermeden klavyesini açmış hocasına karşılık vermişti. Mesajı attığında hâlâ düşünürken kendinden şüphe etmiş olsa da bir şekilde halledeceğini düşünüyordu. Ya da umuyordu...

Kim Jungkook:
•Bilmem, hazır mıyımdır sizce hocam?

İlerdeki kocam bey:
•Ben bilmem Jeon. Ayrıca hocam deme bana. Okul dışında buna gerek olmadığını kaç defa söylemem gerekiyor?

Kim Jungkook:
•Olabilir, ağız alışkanlığı.

İlerdeki kocam bey:
•O ağzını Jeon. Her neyse, hazır değilsen seni çalıştırayım diye düşünüyordum. Ama belli ki sen yeterince hazırsın.

Kim Jungkook:
•HAYIR HİC HAZİR DEHİLİM BEN SİNAVA

İlerdeki kocam bey:
•Nereye uçtu ciddiyet? Noktalama işaretlerini bilmiyor musun sen? Ayrıca harf kullanmayı da bilmiyorsun.

Kim Jungkook:
•Şimdi de başıma TDK mı kesildin? Her neyse, iyi ciddi oluruz bundan sonra. Hâlbuki tek böyle davrandığım kişi sendin.

Taehyung aldığı bu mesaj ile ekran başında sırıtmıştı. Doğruydu, Jungkook bir tek onunla çocuklaşıyordu. Taehyung ise bir tek onunla mutlu oluyordu. Şu an ekran başında deli gibi sırıtma sebebi de Jungkook'tu ya zaten.

İlerdeki kocam bey:
•Tamam tamam, şaka yaptım. Seni almaya geleceğim hazır ol. Sonra da çıkarız sakin bir yere gideriz. Ya da bana geçeriz fark etmez.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teacher's Pet.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin