Реакція на Т/і /1

18 1 0
                                    

Передісторія: ти незвичайна дівчина, ти з дитинства почала відчувати магію. У тебе немає батьків, тому ти росла в дитбудинку. Від батьків у тебе залишилася лише книжка про магію Там є багато різних заклять, розповідей, описів і т.д. Коли тобі було 15 ти вирішила втекти. Ти приїхала до Сторібруку. Тут і почалася нова сторінка твого життя. Ти живеш тут вже як 2 роки. Тобто, тобі зараз 17.


Реджина Міллс/Зла королева/Мер міста

Для неї ти як донька. Спочатку ставилася до тебе підозріло, але потім вона зрозуміла, що ти хороша дівчина. Як ти заїхала до міста, вона відчула магію, тому вона дозволила тобі брати її книги про магію.
Ти живеш з нею.

Генрі Міллс/Прийомний син Реджини

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Генрі Міллс/Прийомний син Реджини

Коли ти приїхала, першим хто з тобою заговорив був Генрі. Це дуже милий хлопець, вірить в дива. Хоч у вас 5 років різниці (тобто наразі Генрі 12) це не є перешкодою для вас. Ви з ним найкращі друзі. Завжди щось придумуєте, а потім разом отримуєте від Реджини. Вас люблять абсолютно всі в цьому місті.

Емма Свон/Спасителька/Біологічна мати Генрі

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Емма Свон/Спасителька/Біологічна мати Генрі

Вона як і ти виросла в дитбудинку. Вона тебе прекрасно розуміє. Хоч вона і старша тебе, але це не перешкоджає бути найліпшими подругами. Любите разом порозмовляти. Ти їй як донька. Дуже тебе любить, і не дасть в образу. Разом п'єте какао з корицею.

Якось у казці. РеакціїWhere stories live. Discover now