Ekipmanlarımı giydikten sonra kaskımı koluma takıp kapının yanında asılı duran anahtarı alıp evden çıktım. Birkaç gündür içimde kötü bir his vardı. Hani derler ya 'içime öküz oturdu' diye. Heh işte tam ondan.
Merdivenleri inmeye başladım sakin sakin. Şey sakin dediğime bakmayın baya hoplaya zıplaya gidiyordum yani ta ki ayağım takılıp yere yapışana kadar. İşte tam anlamıyla yeri öpmüştüm.
Hiçbir şey olmamış gibi ayağa kalkıp merdivenleri inmeye devam ettim. Bacağım acıyordu evet ama çok umursamadım. Daha önce daha kötüsünü de yaşamıştım çünkü hemde fazlasıyla... Motorcuyum ben tabiki de motordan sayısız kez düştüm.
Çok şükür ölmeden apartmandan çıkmıştım. Ve motorum karşımda 'tam bir asalet' dedirtecek şekilde duruyo demeyi çok isterdim ama dün gece yağan yağmurdan dolayı biraz kirlenmişti. Hatta baya kirlenmişti.
Hemen motora atlayıp çalıştırdım. Evin yaklaşık 1 km uzağında bir benziklik vardı. Hızlıca oraya sürdüm. İlk önce benzin alıp motorun soğumasını bekledim. Ardından yıkama sırası alıp kenara çektim motoru.
Sıra vardı. Bekledim biraz. Tam sıra bana gelmişti ilerliyordum arkadan bir r25 geldi. Benim yerime geçti.
"Ne yapıyorsun benim sıramdı?"
"Acelem var ben yıkayayım ilk önce."
"Madem acelen var ne diye yıkıyorsun motorunu"
"Sana mı sorucam bacım"
"Benim sıram kardeşim yürü git nerede yıkıyorsan yıka"
"Allah'ım çattık" diyip gitti.
Bu ne ya sınıyor musun Ya Rabbim beni. İki keyfimiz vardı yine içine ettiler valla.
Motorumu yıkayıp geri çıktım benzinlikten. Pıtı pıtı yolumda gidiyordum. Arabada küçük bir kız çocuğu bana el sallıyordu.
Çocuklara örnek olmak en çok sevdiğim şeydi. Onlar mutlu olunca bende mutlu oluyordum. O çocuğun yanında gideceğim diye dengemi kaybettim ve panikleyip gaz koluna daha çok abandım. Bu sırada arkadan gelen araba arkadan çarptı yavaştı ama yinede dengemi koruyamıyordum o yüzden yere düştüm. Ve evet yine resmen yeri öptüm.
Gözüm kapalı yerde öylece yatıyordum. İleride bir motorun sesini duydum. Motoru durdurdu ve yanıma koştu.
"İyi misin?" Sesini duydum ardından "LAN"
*****
"Uf baba" diyip çıktım evden. Yanıma sadece kaskımı eldivenimi ve motorumun anahtarını almıştım. Yine babamla kavga etmiştim evet. Bu yüzden her zaman yaptığım şeyi yapıp biraz gazlamaya çıkacağım.
Dün yağmur yağdığı için motorum biraz kirliydi. İlk önce onu yıkamakla işe başlamalıydım. Motoruma bindim tam çalıştırıcaktım ki telefonum çaldı.
"Aloooo kankaaa acillll gellmeennn gerekkkkk" sesi çok mutlu geliyordu.
"Noluyo oğlum? Neredesin sen? Niye bağırıyosun durduk yere?"
"Ya kanka bizim her zamanki parktayım işte gel sen"
"Neden geliyomuşum?"
"Emre sorgulamaya devam edicek misin gerçekten, gel diyosam gel işte bir kere de sorgulama be abi"
"Abi senin sorgulanmayacak bir hareketin var sanki de bana sorgulama diyorsun"
"Tamam abi gelme tamam gelme sen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ve Siyah
Teen FictionYarı texting./ Hiç beklenmeyen bir anda karşılaşan iki motorcu hayatlarının bu anda değişeceğini nereden bilebilirlerdi ki.