part5

24 5 0
                                    

مینا:(هەناسەیەکی قوڵی هەڵمژی و دەستی کرد بە قسەکردن)کاکە گیان نت لەمنداڵیەوە لەگەڵ ساندا ژیاوەو هاوڕێی یەکن سان کوڕی پاسەوانە تایبەتیەکەی بەڕێز کیم بوو سەرەتا باوکی سان نەیهێشت سان بێتە ئەو ماڵە بەڵام بەڕێز کیم زانی......

گەڕانەوە بۆ ڕابردوو

ب.کیم:بەڕێز چۆی من ئەزانم کوڕێکت هەیە وە ناوی سانە

ب.چۆی:بەڕێزم زۆر داوای لێبوردن دەکەم لە شاردمەوە هەر چییەک بڵێی من ئەیکەم هەتا لێم خۆشبیت

ب.کیم: هاوسەرەکەت مردوە کەواتە سان بێنە بۆ ئێرە تا لەلای ئێمە بژی وەک کوڕی خۆمان سەیری ئەکەین

ب.چۆی:نانا شتی وانابێت چۆن شتی وا ئەبێ بانەبێت با ئەرک بەسەر ئێوەوە بەڕێزەکەم

ب.کیم:نەخێر لەکاتی نانخواردن سان لەسەر سفرەکە بیت و هەموو کەلوپەلەکانی بێنە بۆ ئێرە(هەڵسایەوەو ڕۆشت)

ب.چۆی:ئای خوایەگیان(ڕۆشت تا سان بێنێت)

pov B.KEM

ب.کیم:شازادەکەی من هەڵساوە لەخەو؟(کاتێک سوچێکی درگاکەم کردوە)

نت:شازادەکەت هەڵساوخۆشی شۆرد و قژیشی وشک کردەوا تازە دێیت(بە توڕەبوونێکی کیوتەوە)

ب.کیم:ئەیخوایەگیان واتا من زۆر درەنگ هاتم(سەیری کاتژمێرەکەی کرد)

نت:بەڵێ وە زۆریش دواکەوتی من لێت توڕەم(کە ڕووی کردە پێش خۆی وا خۆی دەرخست توڕەیە)

ب.کیم:ئێ باشە چیبکەم تا ئەم شازادەیە لێم خۆشبێت...ئممممممم.......ئەها من سووپڕایزێکم هەیە بۆ بچکۆڵەکەم

نت:چییە خێرا بیڵێ دەی(بە پەرۆشەوە چوە پێش لە باوکی)

ب.کیم:من هاڕێیەکم بۆ کچە جوانەکەم دۆزیوەتەوا

نت:هااااااا بەڕاستیتە باوکە ئااااای خوایەگیان باوکە تۆ باشترینیییی هاااا من هاوڕێم ئەبێ یاری خۆشی لەکەڵ ئەکەم بەیەکەوە شت ئەخۆین بەیەکەوە ئەڕۆینە قوتابخانە یاااااهوووووووووو(بە دڵخۆشیەوە هەڵ ئەبەزیەوە لە ژوورەکەی خۆی)

/گایس بیرم چوو نت تەمەنی 8ساڵەو سان 11ساڵە/

ب.کیم:دەی شازادەکەم بابڕۆین کەمێکی تر هاوڕێکەت دێت(بەپێکەنینەوە)

نت:باشە باوکە گیان.....نا بۆستە من هیچ کێشەیەکم هەیە باوکە گیان؟؟

ب.کیم:نەخێر گیانی باوکە هیچ کێشەیەکت نییە(بە پێکەنینەوە)

ڕۆشتنە خوارەوە ڕۆشتنە میوانەکە چاوەڕێی ب.چۆی و سان بوون

POV B.choy

ڕوشتمە ماڵ سان تازە لە گەرماو هاتۆتە دەر

ب.چۆی:کوڕم

سان:ئۆ باوکە گیان بەخێر بێیتەوە چۆن ئاوا زوو هاتیتەوە خواردنت ناوێ؟؟

کوڕێکی سارد و بێ هەستWhere stories live. Discover now