1 . Bölüm

19 2 0
                                    

      Bang Chan

    Kendini hep cesur birisi olarak görmüştü . Kavgadan kaçmazdı , içindeki canavar sayesinde bu zaten mümkün değildi . Yeni durumları ve olayları heyecanla karşılar , maceraya atılmayı severdi .

Chan herhangi bir şeyden korktuğunu asla düşünmemişti .

Ta ki Felix , annesinin onları zorla kalmaya ikna ettiği akşam yemeğinde o soruyu sorana kadar , bizimle yaz tatilini geçirmeye Deokjeokdo'ya gelir misiniz ? 

Masada  bir sessizlik oluşmuş ve babası , annesi , Changbin ve Chan arasında kısa süren bir bakışma geçmişti .

Sıradan insan olan arkadaşları Minho ve Felix parlayan gözlerle onlardan bir cevap bekliyordu .

Sorun kesinlikle istememeleri değildi .

Sorun , dört kurdu tatile davet ettikleri yerin Periler 'in bölgesinde olması ve klanlarının en güçlü iki üyesinin orada yaşadığının bilinmesiydi .

Yani haber verilmeden oraya gitmeleri imkansızdı . Savaş sebebi sayılabilirdi .

Babası boğazını temizlemiş ve yüzüne sahte bir gülümseme kondurmuştu . "İşlerimizi halledelim , belki  gelebiliriz çocuklar . "

Bu sözle ikili kocaman gülümsemişti  .

Gecenin ilerleyen saatlerinde babası ve annesi hazırlanıp Kurul ile bu konuyu konuşmak üzere çıkmışlardı evden .

Okulun tatile girme zamanı yaklaştıkça verdikleri sözü tutabilmek için  görüşmeleri hızlandırmışlardı . Bu aceleden dolayı Periler fazlasıyla rahatsız olmuşlardı . Neyseki herhangi bir sorun çıkmamıştı . Karşılıklı sözler ve güvenceler verilmişti .

Sonuç olarak dört kurt şu anda , kiralanan büyük arabanın içinde Deokjeokdo 'ya doğru gidiyorlardı .

      Lee Felix

  Arabanın tekeri çukura girip kafasını cama çarptığında tatlı uykusundan uyandı . Acıyan yeri ovuştururken nerede olduklarını anlayabilmek için etrafına bakındı ama anlamadı bir şey .

" Baba daha gelmedik mi ?" diye sordu , şoför koltuğundaki adama doğru uzandı hafifçe .

" On - on beş dakika kaldı . "

" Tamam ." dedi , koltuğa yaslandı gerisin geri . Ellerini kucağında birleştirdi .

Kitap okusa ? Yok yeni uyanmıştı anlamazdı bir şey . Müzik ..?  I -ıh , onu da istemiyordu . Gıcıklığına abisi ve sarmaş dolaş uyuyan arkadaşlarını mı uyandırsaydı ? Minho onu öldürmese bile , Chan yapardı bunu .

  Hiç kimseye dokunmamaya karar verdi ve dışarıyı izlemeye koyuldu . Sonuçta o uslu bir çocuktu .

" Evet , geldik sayılır millet ! Uyanın bakalım !" diye bağıran babasıyla herkes kımıldanmaya başladı .

Yol kenarındaki eski satıcı tezgahını hatırlıyordu Felix , varmaları çok sürmezdi . Çantasını omzuna attığında araba yavaşlamaya başladı . Kısa süre sonra da durdu zaten .

Onlar arabadan inerlerken büyükannesi evden yavaş adımlarla çıktı .

" Anne !"

Sıkıca sarılmalar , selamlaşmalar ve hasret gidermenin ardından yaşlı kadın bir anda bastonuyla onlara vurmaya başlamıştı .

" Büyükanne niy-  Ahh !"

Omzunu tutarak inleyen Minho 'ya kıs kıs gülerken beline bir darbe de o aldı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Fairy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin