[0919]
Namjoon
Taehyung bugün okula gelirken defterimi de getir sende kalmış lazım banaTaehyung
Tamam getiririm sağol çok işime yaradı özellikle kalıp sayfalarNamjoon
Ne diyorsun lan ne kalbiTaehyung
Bilmem sadece bir sürü kalp gördüm 👀Namjoon
Ben yapmadım neyse getir defterimi yoksa yoongiye derim senin jeondan hoşlandığınıTaehyung
Hemen de tehtid 😒Namjoon
Taşsak geçtiğimi biliyorsun taesshiTaehyung
Aslında söylesem mi yoongiye belki farklı tepki verirNamjoon
Bizim köyde de biri bunu diyorduTaehyung
Ee noldu onaNamjoon
Siktiler MWĞCMWĞDÖWĞTaehyung
Çok komiksin neyse ben söyleyeceğim en fazla konuşmaz benimle sonra normal karşılar[1027]
"Siktir okula geç kaldım" diyen Yoongi'nin sesi tüm binada yankılanırken güç bela ayakkabılarını giymişti, telefondan son kez saatine baktıktan sonra aceleci bir şekilde çıkmıştı apartmandan. Dün gece yazan kişi kafasını kurcalamış uyuyamaması için büyük bir etken olmuştu. Kısa bir an eski sevgilisi Kim Yoona olduğunu düşünmüş olmasına rağmen konuşma tarzı hiç de onu andırmadığının farkındaydı, bunları düşünerek güç bela uyuya kalmıştı şimdi ise koşarak okula yetişmeye çalışıyordu, en büyük şansı okula yakın olan bir evde oturması ve okuldan edindiği 3-4 arkadaşı olabilirdi(?) Yoongi okul kapısından içeri girerken yöneticilere görünmemeye çalışıyordu çünkü kendisi haftada sadece birkaç kez okula geliyor ve çoğunlukla da geç kalarak başına belayı alan kişi oluyordu. Son sınıf ve delta olması sebebiyle pek üstüne gitmeseler de bu uyarıları dinlemek onun için epey sıkıcı hâle gelmişti. Kimseye görünmeden sınıfına giderken çalan zil sesiyle rahatlayıp hafifçe dudaklarını yukarıya doğru kıvırırken hocanın sınıftan çıkmasını beklemiş hoca çıktığında da hızlıca sınıfa adımlamıştı gözleri arkadaşlarını aramıştı cam kenarında ön sırada oturduklarını görmüştü. Büyük ihtimalle Hoseok diğer ikiliye saçma sorular sorup sınıf içerisinde çok ses çıkardığı için hocanın sinirini bozmuştur ne de olsa onun en sevmediği dersti susması için hoca onları en öne almıştır diye düşünüyordu Yoongi. Onun için bunlar önemli değildi aklını kurcalayan tek şey dün gece ona yazan kişiydi hangi geri zekalı tanımadığı kişiye gece yazardı ki? Üstelik Min Yoongi'ye. Taehyung'un yanına gelip omzuma vurması ile düşüncelerinden sıyrılan Yoongi gülümseyerek Taehyung'a bakmıştı işte şimdi eğlence zamanıydı. Ama kimin için? Cebinde duran telefonun titremesi ile yoongi duraksayıp elini telefona atmıştı aldığı gibi ekranda gördüğü bildirim ile durup gülmüştü, saçma bir konuşma sonrası nasıl tekrar bana yazabildi derken çoktan klavyeyi açmış kendi sırasına doğru ilerleyip otururken karşı tarafa geri cevap yazıyordu.
Bilinmeyen numara
Bana neden görüldü attın???
siktir gitBilinmeyen numara
Arkadaşım nazik biri olduğunu söylemişti yabancılara karşı galiba yalan söyledi bana??
Arkadaşın kim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek senfonisi
Short StoryBir başkasının onu nasıl sevebildiğine, sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum, çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki, ondan başka bir şey tanıyor, ne bir şey biliyorum; ondan başka da bir şeyim yok zaten!