ÖZEL BÖLÜM-PUSAT VE ZEMHERİ

10 5 17
                                    

"hadi paytaak ben çoook sıkıldım ciddi olmak zorunda değilsin"

"Pusat!beni delirtme annemi kurtarmam lazım o adamdan nasıl ciddi olmayım"

"Biliyorum işimiz zor ben düşündüm babam bir avukat ayarlasın babana tutuşturur boşanma kağıdı imzalatır"

"Sen kolay mı sanıyorsun hoç annen oldu mu yanında durup okşadı mı ağlayarak nasıl kurtulacağım diye kara kara düşünmeye mecali kalmadığı halde mutlu göründü mü?"

Dedim ki aha hayır Pusat

"B-ben sadece yardım etmek istdim ve benim annem olmadı hiç olmayacak öldü o hastaydı "

"Pusat ben "

"Sen özür dilerim de mi hiç bir şeye kırılmam ama bu yaptığın söndü Zemheri sen böyle davrandıkça yanlızlığa mahkumsun ve bunu kendin yapıyorsun sendeki katil pozisyonları beni korkutuyor duyguz olmayı nasıl beceriyorsun"

Haklıydı dediklerinde haklıydı kalp kıran bir canavardım

"Evet öncelikle özür dilerim sinirlenince ne dediğini bilmeyen duygusuz katillere benziyorum ama yapma onlarda seçebiliyor üzülüyor yapma "

"Şimdi katil savunmazı hah ne hoş sanki katil olacaksın ben gidiyorum "

"Küstün mü"

"Ahh hadi ama sana karşı konulmuyo Allah kahretsin ki hayır asla küsemiyorum"

"Biliyorum zalimin oğlu ağlak "

"Paytak "

"Ağlak"

Ben arkamı dönmüştüm ki arkamdan koştuğunu hissettim arkamı döndüğümde bana sarıldı bende ona sarıldım yere yatırıp gıdıkladı beni

"Bana böyle incelikli davranma "

"Zemheri niye böyle yapıyorsun"

"Genimde var kahretsin ki neyse benim gitmem lazım "

"Görüşürüz "

"İnşallah sağ çıkarsam evden"

"Ne o ne demek "

Göz devirmekle yetindim

LANETLİ BEDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin