Κεφάλαιο 1

26 2 0
                                    

Το πρωί ξημερώνει αργά στο σπίτι του Κρίστιαν, με τις ακτίνες του ήλιου να διαπερνούν απαλά τα παχιά μέταλλα κουρτίνια και να χαϊδεύουν το πρόσωπο της Άννας, η οποία κοιμάται ακίνητη στην αγκαλιά του Κρίστιαν. Ακόμα κοιμάται βαθιά, με μια ήσυχη έκφραση στο πρόσωπο της. 

Ξαφνικά, ακούγεται η ανοιχτή πόρτα του δωματίου. Είναι ο παππούς του Κρίστιαν, ο οποίος με μια ανήσυχη έκφραση στο πρόσωπο του περπατά μέσα στο δωμάτιο.

"Κρίστιαν," λέει με σοβαρότητα, "είναι καιρός να μιλήσουμε."

Ο Κρίστιαν κοιτάζει τον παππού του με έκπληξη. Έχει αναγνωρίσει εδώ και καιρό τη σοβαρή κατάσταση της υγείας του παππού του, αλλά η σοβαρότητα στη φωνή του τώρα τον ανησυχεί ακόμα περισσότερο.

"Τι συμβαίνει, παππού;" ρωτά με ανησυχία.

"Πρέπει να μιλήσουμε για το μέλλον σου, Κρίστιαν," συνεχίζει ο παππούς του. "Ξέρεις ότι η υγεία μου δεν είναι καλή και δεν ξέρω πόσο καιρό θα είμαι εδώ. Αλλά πέρα από αυτό, πρέπει να συζητήσουμε για το μέλλον σου, για την κληρονομιά μου."

Ο Κρίστιαν κοιτά τον παππού του με έκφραση ανασφάλειας και προβληματισμού. Δεν ήξερε τι να περιμένει, αλλά κάτι του έλεγε ότι η συζήτηση αυτή δεν θα ήταν εύκολη.

"Κρίστιαν," συνεχίζει ο παππούς του με σοβαρότητα, "πρέπει να αρχίσεις να σοβαρευτείς. Αυτό που κάνεις, ο τρόπος ζωής που έχεις, δεν είναι βιώσιμος στο μακροπρόθεσμο. Και το πιο σημαντικό, πρέπει να βρεις κάποια που θα σε κάνει να είσαι ευτυχισμένος, που θα σε στηρίζει και θα σε καθοδηγεί στη ζωή σου."

Ο Κρίστιαν κοιτά τον παππού του με έκφραση απορίας και αμηχανίας. Ήξερε ότι ο παππούς του είχε πάντα υψηλές προσδοκίες για εκείνον, αλλά αυτό που τώρα του ζητούσε ήταν πολύ περισσότερο από αυτό που περίμενε.

"Πρέπει να βρεις κάποια που θα σε κάνει να αλλάξεις, Κρίστιαν," συνεχίζει ο παππούς του με αποφασιστικότητα. "Και πρέπει να το κάνεις σύντομα. Η ώρα τελείωσε."

Ο Κρίστιαν κοιτά τον παππού του με σοβαρότητα και αποφασιστικότητα. Ήξερε ότι ήταν ώρα να αλλάξει κάτι στη ζωή του. Και αυτός ο κάτι, άρχιζε να τον διαμορφώνει μπροστά στα μάτια του: η Άννα. 



ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΗΡΑΤΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Unexpected EncounterWhere stories live. Discover now