Tiada ada boleh diedit kembali ni karya hasil dari pada saya.
Siapa plagiat. Pergi masuk kubur.
Hahaha!
[Prolog]
Kereta dibawa oleh Anna dipandu laju tanpa sebarang perasaan dia menangisi kehidupannya yang bagaikan dipergunakan seumur hidup.
"Kau pasti ke aku cintakan kau?Jangan nak perasaan sangat aku bukannya kahwin dengan kau atas sebab cinta tapi aku tak nak dengar orang tua aku membebel bila nak berumah tangga..kau hanya 'isteri atas kertas' je tak lebih dari tu.."kata Tengku Erryan dingin kepadanya.
Air mata dilap sampai di destinasi dia segera parkingkan keretanya.Pintu diketuk namun tiada sahutan.
"Beb?Amelia awak ada kat rumah ke?Beb?"kata Anna tidak dapat menahan rasa sedihnya bila teringatkan kejadian itu.
Namun,tiada sahutan buatkan dia terduduk menanti Amelia di luar rumah.Hari hujan tidak dihiraukan.
Akibat kelelahan Anna terlelap terduduk menanti Amelia yang tiada di rumah.Bunyi telefon buatkan dia terjaga dari mengantuknya panggilan dari Amelia buatkan dia segera menjawab.
"Beb?Kau kat mana?"tanya Anna rindukan Amelia sahabat setianya itu.
"Beb!Tolong aku..beb aku kena kejar oleh Along..please..help me.."kata Amelia menangis buatkan Anna segera memandu ke location yang Amelia share tadi.
Kakinya,berjalan ke tempat gelap hanya lampu jalan yang menemaninya.Suasana ketika itu buatkan dia rasa tidak sedar hati namun apa boleh buat dia sayangkan sahabatnya itu.
"Beb?Amelia awak sembunyi kan mana tu?Syaa datang ambik awak.."kata Anna.
Namun,belum sempat dia berpusing ke belakang kepala dipukul dengan kayu sehingga dia merasakan hening dan dia pengsan di situ.
Quotes:
Siapa sangka orang baik boleh jadi jahat orang jahat boleh jadi baik we never know individu asal dia so becareful.
YOU ARE READING
Tuan Erryan!
ActionTengku Erryan sudah mengetahui bahawa kekasih lamanya curang dan berkahwin dengan sahabat baiknya sendiri. Setahun kemudian,Erryan menjadi lelaki dingin dan tegas kepada ahli keluarganya dan juga sahabat baiknya. Kehadiran Anna telah merubahnya sedi...