1

117 12 11
                                    

Lee felix küçükken çok fazla kart oyunu oynuyan ve bundan zevk bir çocuktu.Yani ben. Bir gün öylesine yürürken gizli bir mekan görmüş merakını tutamayıp içeri girmiştim.

"Kayıt?"

"Ne kayıtı"

"Yenisiniz galiba size hemen bir giris kartı hazırlaya biliriz"

Her saniye daha merak ediyor ve sürekli arkadaki adama bakıyordum
Lan adam tas gibi mk*

"İsminiz ve yaşınızı söyler misiniz?"

"Lee Felix yasım 24"

"Tamamdır hosgeldiniz bu sizin kartınız lee bey"

"Tesekkurler"

İçeri girdiğimde büyülenmis bir şekilde etrafa bakıyordum.icimden"Lan burası kumarhane miymis." Kafamı çevirip etrafa bakarken daha tebin gördüğüm adamı görüp incelemeye başlamıştım.
Adam benden büyük gözüküyordu hemde çok büyük yani dede gibi değilde 29 30 vardır herhalde."1 tur oynasam nolur" diye içimden gecirirken saniyeler dakikaları dakikalarsa saatleri götürüyordu."Lan 5 saat olmus ama ne kaar yaptım be kimse oynamasını bilmio".Dısarıdaki lavuk elemana iyi işler diyip ayrılmıstım.Hani dedim ya taş gibi adam diye oda sürekli bana bakıyordu.
Adeta büyülenmiş gibi hemde.Tamam bunu sadece bir kere yapıcam demiştim ama bu takıntıya dönüşmüştü.Her gün gidiyor ve o adamı kesiyordum.

İlk bölüm diye kısa diğer bölümler böyle olmicak👽.
Nese bb

Kumar//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin