Affedin su mükemmel Varlık yalvardigi icin yazicam okumayın utançtan gotumu sikicem amk
Bana yalvaran varlik
Btsarmy7227 eger bunu sinifimdaki iman dolu aşkolar okursa senin götünü sikicem canım neyse muah aşkım benim 😽 💋 👑Neyse baslayak bakam
Seungminimizden tabikiiii
Bugün Chan ile evlilik yıldönümümüz. Mükemmel geçmesi için herşeyi yaptım. Yani ne yaptım tam olarak bende bilmiyorum ama...
Öncelikle uzun zamandır bana yalvaran Chan için birşey giydim ama umarım götüm çok ağrımaz...
(İnterneti olmayan müminler için anlatiom kifayeti)
Siyah beyaz yan tarafında sadece siyah ve zincirer olan bir etek ve üzerine ise siyah beyaz kolları ve boğaz kısmı olan crop(????) ve garip (bence) desenleri vardı.Vede ben şu an etrafı tamamen mavi ayarlanmıştım. Fazla tersim ama olsun...
Ben on beş - yirmi dakika daha bekledikten sonra kapı çaldı sonunda diyerek heyecanla kapıya doğru gittim.
Açtığım anda Chan'ı ve o yüzündeki hiç düşmesini istemediğim eşsiz gülüşü... (Seungmin cok haklisin askim)
Beni görünce gözleri büyüdü ve
-SEUNGMİN SEN BENİM KALBİMİN VARLIĞINI UNUTTUN HERHALDE SEUNGMİNİM BEBEĞİM YAPMA BUNU BANA AŞKIM YAPMA.
-neden ki olmamış mı?
-SEN ŞAKA MISIN O MİNNACIK SURATINI MINCIRIRIM YA TİPE BAK ISIRIRIM SENİ.
Dedi ve yanıma yaklaşmaya başladı o geldikçe bende geri çekiliyordum duvara çarpınca
(Allah Allah kim yaptı o picligi aceb) Durmak zorunda kaldım belimi tutup kendine çekti ve ellerini belime koydu kendine çekip dudaklarımı öpmeye başladı. Ben geri çekilmeye çalışsamda elimi tutup arkamda birleştirdi.
- kıpırdama seungmin.
-hmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
remember me ~chanmin~
Fanfictionseungminn çocukken uzaklaşmak zorunda olduğu çocukluk aşkı Bang Chan... - yıllar geçse de üstünden bu kalp seni unutmaz seungmin