Vampirler karanlık ormanlar adı verilen yerde yaşıyorlardı ve insanlardan uzaktalardı. Bu bir insanın orayı keşfetmesine kadar devam etti. Vampirler her zaman ki gibi hayatlarını sürdürürken bir anda ateş sesi duyuldu. Kimse ne olduğunu anlamamıştı hemen kral ve kraliçeye haber verildi. Muhafızlar neler olup bittiğini ögrenmek. için olay yerine gittiler ve bir vampirin yerde cansız şekilde yatıyor olduğunu gördüler. Ardından tekrar ateş sesi duyuldu ve muhafızlarda orada can verdi. Kral bu olanlar karşısında temkinli davranıp insanı yakalamayı başardı onu etkisiz hale getirdi. Ama bu geleceği değiştirmeyecekti.Burada etkisiz hale getirilen insan önemli bir insandı ve dünya ona ne olduğunu merak etti ve araştırmalar başladı. Ve yaklaşık 1 sene sonra birçok insan vampirlerin yaşadığı yere geldi. Vampirler görünmezlik güçlerini kullandıkları için insanlar onları göremedi ve vampirler harekete geçti. Tek tek insanları etkisiz hale getirdiler. Ama şöyle bir sıkıntı vardı: bir güçlerini kullanırken diğerlerini kullanamazlardı bu da demek oluyordu ki onlar insanları etkisiz hale getirirken görünmezlik özellikleri kayboldu ve çoğu burada can verdi. Geriye kalanlar ya kaçtı ya da insanlar tarafından esir alındı. Esir alınanların uzerinde deneyler yapıldı, İnsanlar bu kadar canilerdi işte. Kendilerine zarar vermeyen bir türü yok edebilecek kadar cani.
Kral ve kraliçe esir düşmüştü ama çocukları kurtulmayı başarmıştı. Kral ve kraliçe yakalanmadan önce onlara güçlerinin büyük bir kısmını verdiler. Geriye kalanları ile insanlarla savaşmaya gittiler ama esir düştüler. Kral ve ailesinin iki çocuğu vardı biri kızdı biri erkekti.
Kız olan siyah ve mor saçlı, siyah bluzunun üstüne siyah deri ceket giymiş, boynunda dikenli ve ürkütücü bir kolye hulunan, siyah pantolon giymiş olan, mor gözlü ve sivri yuzlü bir kızdı. Yüzü kadar bakışları da keskin ve dondurucuydu.
Erkek olan ise siyah ve kırmızı saçları olan, siyah bir takım elbise ve pantolon giymiş, kırmızı gözlü ve sivri yüzlü bir erkekti.
Oğlan kıza göre daha duygusal görünüyordu ve ailesinin esir alındığını görünce ağlamaya başladı. Kız kardeşi de ona hüzünlü gözlerle baktı ve birbirlerine sarıldılar. Bir an önce buradan gitmeleri gerekiyordu ama ailelerini o halde bırakmak istemiyorlardı. Küçük kız güçlerini insanlar üzerinde kullandı ama çokta bir etkisi olmadı. Kolyesine dokundu ve yükselmeye başladı gözlerinde keskin ve kararlı bakışları ile tekrar denedi ve gök yüzünden şimşek çakmasını sağladı. İnsanlar bir anda ona döndüler ve ne olduğunu anlamaya çalıştılar ama onlar daha bir şey anlayamadan küçük kız bütün gücünü kullanarak etrafi yerle bir etti. Ama bir insan onu sakinleştirici ok ile vurdu ve küçük kız yere düşmeye başladı. Abisi onu yakaladı ve oradan kaçtılar. Abisi tam gidecekken arkadan bir çığlık sesi duydu. Bu annesinin sesiydi tam baktığı an bir insan onu vurdu ve annesinin cansız bedeni yere düştü. Baba direnmeye çalıştığı için onu da öldürdüler. Abisi duygulanmıştı ama durumun ciddiyetinin farkındaydı. Oradan hemen kaçtılar.
Bu bölüm bu kadar arkadaşlar bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatlılar ve Kanatsızlar
VampireVampirler ikiye ayrılmıştı kanatlı olanlar ve kanatsız olanlar. İnsanların vampirleri keşfetmesi üzerine insanlar vampirlerin üstünde deneyler yaptı ve çoğu kanatlı olma özelliğini kaybetti ayrıca vampirlerin yaşadığı yer insanlar tarafından ele geç...