Розділ 1 | Забудьте про Вівіан

11 1 0
                                    

Лист

Вівіан якусь мить дивилася на кінчики своїх пальців, перш ніж підвести голову.

Вона злегка здригнулася, коли яскраве світло, що випливало з люстри, заблимало обличчям чоловіка, який сидів навпроти неї.

Коли мерехтливі вогні привернули її увагу до супутника, вона не могла не помітити, як його плечі були широкими та відповідали його тілу. Вона покірно зітхнула, адже не варто було так дивуватися, коли всі столичні дівчата вже давно співають дифірамби про його гарну статуру.

Слід визнати, що не тільки його тіло привертало увагу.

Його фіолетові очі, які, здавалося, плавали під дощем, а також його унікальний колір волосся, який нагадував відтінок води на намальованому полотні, ідеально спадало й обрамляло обличчя, також заслуговували на увагу.

І, все-таки, більше ніж зовнішність, була вроджена харизма, яка просочила повітря навколо нього і породжена благородним статусом, робила його більш неземним.

Погляд Вівіан продовжував фіксуватися на ньому, поки той нарізав свій стейк із природною тонкістю. Коли це було зроблено, він підсунув свою тарілку перед нею і полонив її очі своїми.

Здавалося, ніби його фіолетові райдужні оболонки намагалися з'ясувати, чому того вечора на її обличчі був незрозумілий вираз:

— Їж. Ти погано харчувалась минулі два дні, — він їй сказав.

Наче вирвавшись із задумливості, Вівіан відвела погляд на тарілку перед нею й витріщилася на всі акуратно нарізані шматки м'яса, яких ще не торкнулися. Це нагадувало його: робити все елегантно, так досконало, навіть із такими дрібними речами, як ця.

Знову ж таки, вона не повинна дивуватися. Зрештою, він був людиною, яка не могла дозволити собі зробити щось не так. Йому завжди потрібно було контролювати ситуації, він ненавидів, коли його відсторонюють. Він вимагав порядку та чітко розроблених планів. Він ніколи не робить нічого бездумно.

Так, вона настільки його добре знала, тому розуміла, що зараз він намагався з'ясувати, що з нею не так. Їй цікаво, чи міг він відчути, що вона намагалася зробити щось, що йому не подобалося, щось, що не входило в його плани і не контролювалося ним.

  — Я не голодна, — заявила Вівіан.

Цього разу чоловік, який різав свій стейк, підняв на неї брови:

Забудьте про ВівіанWhere stories live. Discover now