[Тиждень тому...]
День почався чудово.Поблизу не було жодної хмаринки, а вітерець був легким і прохолодним.
Дійсно, у всіх сенсах це був ідеальний день!
Незважаючи на те, що її дні проходили виключно за планами Самуеля, Вівіан все одно вважає погоду доволі придатною того дня. Можливо, її оптимістичний настрій був пов'язаний не лише з гарною погодою, яка зараз була у них. Їі рожеві окуляри також могли походити від того, що вона була в хорошому настрої.
Йдучи до саду, Вівіан продовжувала милуватися сонячним світлом, яке визирало з під м'якої тіні білого одягу й ніжилося в його теплі. Вона вважала світ таким гарним і була вдячна за чисте блакитне небо.
Коли прохолодний вітер пройшов крізь неї, вона згадала дорогоцінний спогад, який відбувся раніще...
— "Ви вагітні, ваша високість... ви вагітні".
Один.
Два.
Три.
Саме стільки вдихів їй довелося зробити, щоб заспокоїти серце, що б'ється безладно.
Коли вона намагалася відповісти, то відчула, як свіжа хвиля сліз напливає на її блідо-рожеві очі й загрожує розлитися...
— "Це означає, що в мене буде дитина, чи не так?" — зір затуманився, і вона закусила нижню губу, щоб припинити її тремтіння.
Але коли минали секунди, і біль у цій області посилювався, вона відпустила її й голосно задихалася.
З юності вона завжди мала слабке тіло. Через стан вона не думала, що такий момент прийде до неї так легко. Крім того, були чутки, що таким «магам пам'яті», як вона, було важко народжувати дітей через їхні здібності.
Вона відчула суміш емоцій, що промчали її кров'ю, поки розум обробляв тисячі думок, які наповнювали голову. І все ж, незважаючи на внутрішні негаразди, одна думка залишалася ясною в її голові: як Самуель відреагує на вагітність?
У неї перехопило подих, коли вона зосередилася на образі свого чоловіка.
— "Він точно буде радий це почути, чи не так?" — Незважаючи на її хвилювання, пустотливий голос у глибині свідомості Вівіан прошепотів їй.
Хоча їй було ніяково, оскільки вона ніколи не думала народити дитину від Самюеля, вона все ж не могла сказати, що їй не подобається ця ідея.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Забудьте про Вівіан
Fantasy- Ми розлучаємось, Семюель. Незважаючи на те, що це була політична домовленість, я вийшла за нього, тому що кохала його і мріяла про майбутнє з ним. Але Семюель каже Вівіан, що вона не повинна нічого робити. - Навіть якщо ти завагітнієш, у...