"CHANGBİN BENİM TELEFONUM NERDE!?"
anam sikilmis şekilde changa bakıyordum
Telefonum yoktu nerde lan telefonum 30 bin TL amk gotumu siktirsem para etmez 30 BİN DİYORUM 30 SİKİCEM"OLM NERDEN BİLİM EN SON NEREYE GİTTİK BİZ?"nereye gitmiştik lan biz alla alla nereye gittik Hah KANTİNE EVET KANTİN ORDA
"kantine gittik yürü gidiyoz"
Chang tamam demişti yurumeye başladık yani öyle sanıyordum ben kosuyormusum gibi görünüyordum çünkü hızlı hızlı yürüyordum neden mi 30 bin tl lik telefon için herneyse kantine varmıştık hemen oturduğumuz yere doğru gittik"Minho! Burda gel koçum"
Chang bana bağırıyordu yanına gitmiştim
Changbin şaşırmış olcakki yüzüme mal mal bakıyordu ne oldu lan ne görmüş olabilir ki? Telefonu elinden çekmiştim ne bakıyordu bu amına koyim?"KİM LAN BU ANGAVAT!?"
bir çocuk telefonumdan fotoğraf cekilmis ve yetmemis gibi birde duvar kağıdı yapmis orospu çocuğu"Ben nerden bilim amk sanki tanıyorum"
Haklıydı ben bile tanımıyorum ama taş çocukmus he tatlı baya sincapa benziyor yiycem kendine gel amina koyim minho sen Lee minhosun okulun en popüleri en yakışıklısı....................
"Neyse sonra bir çocuk bunun telefonundan fotoğraf çekilmiş işte duvar kağıdı yapmış görmen lazım"changbin Chan ve hyunjine olayı anlatıyordu Chan dinliyor arada bir gülüyor hyunjin gülmekten yikiliyordu hep böyle şeyler beni bulur zaten
"Minho gösterene bi bakalım"
Chanin demesiyle telefonu cebimden çıkardım açıp gösterdim hyunjin şok geçirmişti ne amk sanki Yunan tanrısı çocuk"OĞLUM BEN AŞIK OLDUM ÇOCUK ÇOK TATLI YİYCEM YA AY"
hyunjin bir dur amk daha tanimiyorsun bile bin acik ildim mal"Of hyunjin of birinede yürüme be"
Chan bıkkınlıkla söylenmişti hak veriyorum oyum sana Chan başkan"Herneyse benim bu çocuğu bulmam lazım"
Hepsi niye dercesine bakıyordu en sonunda chang konuşmuştu"Niye amk aşık mı oldun?"
He çıkma teklifi etcem Mal"Yok lan sıkıntıdan birde sinirlendim çocuğa instasi varmıdır lan?"
Hepsi düşünüyordu düşünün bakalım nereye kadar dusunceginiz"Dur bakalım okulun hesabina ordan buluruz"
Zeki arkadaşlarim benim çok seviyorum sizi aferim"Hyunjin gözlerim yaşardı şuan"
Agliyormusum gibi yaptım hyunjin sinir olmus olacaki bana vurdu"Gülme lan oropsu çocuğu sana yardım edende salaklık"
Bununda agizina düşmek iyi değil amk
Telefonumu almış Instagrama girmiştik okulun sitesine bakıyorduk hyunjin takipcelerw bakıyordu"Seonjun.wq"
Hyunjin bunu demişti ne bu amk priw hesabi falan mı geç sikim geç"Hwa.nyeji"yeji olm geç tanıyoruz zaten
"Mal erkek diyoruz kız değil"
Yarramin başı kızlara bakıyorduk aradığımız çocuk sanki kızda"Dalmışım lan özür dilerim amik"
Affetmedim dalmasaymis"Ji.hansungie"bu kim amk ilk defa duyuyorum bu ismi
"La hyunjin profile girsene bir"
Hyunjin tamam dedi ve hesaba girdi profile bakmistik ciddende o çocuk bulduk hesabini
Ji.hansungie. Profil fotoğrafı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM LAN BU ANGAVAT?!//Minsung.
Fanfictionana ship:minsung yan shipler:hyunin//changlix//chanmin//taegyu//yeonbin