Keremden;
O geceden sonra bir kaç kişiye haber vermiştim apar topar hastaneye gitmiştik.
Hastaneye yatışı yapılmıştı, refakatçi olarak ben kalmıştım ve yatış sırasında baya samimileşmiştik.
"Altay ben hiç sormadım ama sen neden o hâldeydin?" Diye sormuştu kısa oğlan.
'Şimdi ondan hoşlandığımı söylesem çok saçma olur hastane ortamındayız' diye geçirdi sedyede yatan Altay.
"Uzun hikaye kerem boşver sen" diye kestirip attı. "Hadi ama Altay merak ettim" diyerek ısrar etmeye başladı kerem.
"Sonra anlatırım kerem çok yorgunum şuan sadece yatmak istiyorum"
"Peki Altay yat sen" diyip sustu kerem.
Kısa bir süre sonra kısa olanın telefonu çalmaya başladı. Arayan Abdülkerimdi.
Kerem su doldurduğu için telefonu hoparlör'e alıp konuşmaya başladı.
"Efendim apo"
"Keremimm nerdesin?"
"Hastanedeyim canım bir şey mi oldu?"
"Papatyam bir şey isteyeceğim senden"
Kerem işi bittiği için telefonu hoparlörden çıkartıp kulağına aldı telefonu.
Altay bu konuşmaları duyunca üzülmüştü çünkü keremin sevgilisi vardı ve artık beraber olmaları imkansızdı.
Kerem uzun bir süre sonra kapatmıştı telefonu. Altayın durgun olduğunu fark etmişti.
"Altay bir şey mi oldu? Durgun gibisin."
"Hayır Kerem değilim." Diyip gülümsemeye çalıştı Altay ve devam etti.
"Konuştuğun kişi eniştemiz miydi yoksa hm." Diyip hafiften güldü, yani en azından kerem öyle sanıyordu.
Kerem yüzünü buruşturup cevap verdi.
"Hayır Altay ya saçmalama. Arkadaşım kendisi. Grubun en küçüğü olduğum için hepsi ben böyle konuşuyolar."Altay tuttuğu nefesini verdi, rahatlamış artık.
★
Öff yeter bu kadar
SIKILDIMYazim yanlışları için sori
neyse Opulduunuuzzzz💓💌💕💗💞😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avare
General FictionCanı sıkıldığı için gezmeye giden Kerem, gelmişken her şeyden habersiz dayısının dükkanına da uğramak ister.