Drodzy czytelnicy i wszystkie moje gwiazdeczki! Pewien czas temu, była tutaj taka książka jak "Lew Księżyca", którą być może ktoś kojarzy. Jednak po pewnym czasie cofnęłam publikacje, ponieważ zabrakło mi pomysłu i motywacji, a wiecie co daje najlepszą. Oczywiście komentarze, wyświetlenia i gwiazdki. Nie powiem, bo "Lew Księżyca" finalnie zdobył 39 wyświetleń, ale dla mnie to troszkę za mało jak na tą książkę i obiecuję, że ze wszystkich sił postaram się napisać to tak, aby tych wyświetleń i gwiazdek było jak najwięcej. Nawet jeżeli miało to by trwać rok bądź dwa, a nawet trzy, o ile jeszcze będę na wattpadzie. Chodź póki co nigdzie się nie wybieram. Moim marzeniem jest, żeby jak najwięcej osób to przeczytało i coś tam po sobie zostawiło. Pamiętajcie zawsze piszcie co wam się podoba bądź nie, bo wtedy ja wiem co robię dobrze, a co mam poprawić. Wielką radością dla mnie jest też to jak widzę, że ktoś dał gwiazdkę, dodał do listy lektur albo napisał komentarz, który dodaje motywacji i sił do tworzenia czegoś nowego bądź kontynuacji tego co już trwa. Mam nadzieję, że nie zawiodę i dam z siebie wszystko. Książka "Lew Księżyca" została przeze mnie napisana w 2021 roku i opublikowana między pierwszym a czwartym października 2021, jeśli mnie pamięć nie myli. Tak jak w opisie, na okładce znajduje się moja wcześniejsza nazwa AniaKszcz. Jednak teraz mam nową i nie mam jak, żeby to zmienić. Dlatego postanowiłam dodać taką informację, aby nikt nie miał co ku temu wątpliwości, iż ta książka pisana jest i będzie przeze mnie.
Pora na przygodę!
Pora na "Lew Księżyca"!Zapraszam serdecznie do nowej lektury, jeżeli mogę tak to nazwać.
*
Momo tak na imię będzie mieć główna bohaterka, co do jej opowieści i wieku można dowiedzieć się troszkę z opisu książki. Lecz to tylko część tego co będzie, a będzie dość sporo.
Ciemna noc, polana, ciemny las, wilk. Młoda dziewczyna, lis, trzy siostry, młodszy brat. Gdzieś tam bogaty młodzieniec o nikczemnych zamiarach, a w oddali anioł. To wszystko będzie się przeplatać między sobą, ale czy coś wspólnego będzie ze sobą mieć. Cóż zobaczymy jak to wyjdzie. Mam nadzieję, że ze chcecie zajrzeć chodź raz, a jak już zajrzycie to zostaniecie do końca tej nowej przygody.
Ściskam was mocno i pozdrawiam.
Do zobaczenia ❤️
CZYTASZ
Lew Księżyca
FantasyW TRAKCIE 11.05.2024 - premiera 2021 - pierwsza premiera Czy wilk może okazać się człowiekiem lub człowiek wilkiem? Pewnej nocy czternastoletnią Momo budzi wycie małego wilka, idzie tam gdzie nie powinna i zabiera go do domu, aby go leczyć. Późni...