Třetí osoba
Kessie s Linou šli po chodbě na kolej. ,,Hned ten oběd chutnal o něco líp" pronesla zasněně Lina.
,,A víš že tam nebyl kvůli tobě, že?" Protočila Kessie očima a otevřela dveře od společenské místnosti.
,,Nebuď tak nabručená, nemůžu za to že neseděl u našeho stolu." Uchechtla se Lina a vyběhla schody do dívčích ložnic.
,,Nejsem nabručená, jen mě štve že dneska máme trénink, jak se blíží utkání s nebelvírem, Andrew na nás tlačí víc než jindy." Řekla Kessie a otevřela dveře od jejich pokoje, který byl až na konci.
,,Počkat, my máme dneska trénink?" Zhrozila se Lina a mrskla sebou na postel. ,,Ano" protočila opět Kessie očima a zavřela dveře od pokoje.
Kessie vlezla do koupelny aby se nachystala a Lina dál ležela na posteli. Přemýšlela o něm. Sirius Black. Odvážný nebelvír, který ovšem střídá holky jako ponožky.
Spal snad s celým hradem, kromě zmijozelu a našich dvou mrzimorek. Je o rok starší než Lina a Kessie.
Kessie vlezla do sprchy a také o něm přemýšlela. Regulus Black. Typický zmijozel, který byl strašně uzavřený. Je o rok mladší než jeho bratr, tedy stejně starý jak Lina s Kessie.
Ať už si tito dva bratři byli podobní jako vejce vejci, jejich povaha byla úplně jiná. Zamlklý zmijozel, který byl snad největším introvertem na hradě a upovídaný nebelvír, který by byl schopný pozvat i McGonagallovou na rande.
Ovšem sázka, byla obou slabé místo. Oba pro ni byli schopni udělat cokoliv. A to na nich naše dvě mrzimorky nesnášely. Lina se Siriusem měli bohatou minulost. Ve čtvrtém ročníku spolu začali chodit, avšak jak se ukázalo, byla to hloupá sázka.
I Kessie a Regulus nebyli po zadu, během čtvrtého ročníku spolu začali taktéž chodit. Avšak taktéž to byla sázka. Ale obě sázky, byli o jiných kravinách.
Sirius se vsadil s Jamesem, že pokud ho Lily odmítne, bude muset s Linou chodit celý měsíc.
Regulus se vsadil s Rosierem, že pokud obletí hrad na koštěti za deset vteřin, bude muset chodit taktéž měsíc s Kessie, protože si Rosier myslel že to není možné.
Kessie a Lina byli do těchto dvou bratrů zabouchlé už od prvního ročníku když jeli vlakem. I po zklamání je však nepřestaly milovat.
__________________________________
Popis postav
__________________________________Cassandra (Kessie) Scamanderová
16 let
5.7.1961
Mrzimor
JedináčekCaroline (Lina) Miltonová
16 let
6.7.1961
Mrzimor
Bratr, Andrew MiltonSirius Orion Black
17 let
3.11.1959
Nebelvír
Bratr, Regulus BlackRegulus Arcturus Black
16 let
25.6.1961
Zmijozel
Bratr, Sirius BlackJames Fleamont Potter
17 let
3.3.1960
Nebelvír
JedináčekLily Evansová
17 let
30.1.1960
Nebelvír
Sestra, Petunie EvansováEvan Rosier
16 let
4.8.1961
Zmijozel
Sestra, Cassandra Rosierová_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
I'm here with new storyyy!!!
Regulus Black, tichý a introvertní zmijozel? Uvidíme, omlouvám se za případně chybičky, ale snažím se je nedělat. Papa, pro dnešek ode mě vše🫶🏻