Pohled třetí osoby
Celé to nadělení pozorovala usazená na koštěti nad hřištěm. Pod ní hrálo mrzimorské družstvo se zmijozelským. Kromě chytačů. Ona byla daleko nad hřištěm a kde byl Black mladší neměla tušení. Byla si jistá že kdyby udělala sebemenší pohyb špatně, tak spadne a z zakové výšky by ji smrt neminula.
Vedle ní se zachvěl vzduch. Hbitě se otočila, protože podobný proud vzduchu za sebou nechávala zlatonka ale jediné co viděla byl zmijozelský chytač.
Už ji lezl pěkně na nervy. Když se nedávno v knihovně domluvili že začnou od začátku, zmijozel přestával schovávat ten fakt že se spolu "tajně" setkávají v knihovně aby dělali úkol a začal to vyřvávat po celé škole. Už tam dokonce někteří předpokládali že spolu chodí.
To Lina a starší bratr zmijozela na tom byli hodně špatně. Nebavili se spolu a nebelvír pokračoval v holkách na jednu noc. A ještě k tomu na něj měla zálusk největší štětka bradavic. Jmenovala se Cassandra Rosierová. Byla hodně rozmazlená a díky jejímu staršímu bratrovi měla ve škole to co chtěla. Chodila do čtvrtého ročníku.
,,Ale ale, Scamanderová" probudilo z přemýšlení Kessie. ,,Ale ale, Black" oplatila mu to. I když ji štval, stále pro něj měla určitou slabost. ,,Co takhle, ty, já, dnes večer, astronomická věž?" Zeptal se černovlásek sváděcím hlasem.
,,Hmmm, ne" usmála se Kessie přeslazeně. Ano, návrhy na rande jí taky dělal. Někdy si přišla jak Evansová. Nebelvírská šprtka jež někam zve pořád Potter.
,,Si mi zas dala košem jo?" Udělal provinilý výraz. ,,Představ si to" ušklíbla se Kessie a rozletěla se za zlatonkou. Zmijozel chvíli nechápal, ale když pochopil, rozletěl se za ní. Ale již pozdě. Mrzimorka už ve své ruce dřímala malou zlatou kuličku s křidélky.
Z tribun se ozíval potlesk a mrzimorští se objímali. K tomu všemu do mikrofonu křičel nějaký student který očividně fandil mrzimoru.
Později když všichni zmizeli z hřiště do velké síně na večeři promluvil Brumbál. ,,S ostatními profesory jsme se rozhodli uspořádat halloweenský ples. Bude dobrovolný, ale bude jen pro žáky pátého ročníku a výše. Více vám k tomu řeknou vaši kolejní řiditelé zítra v šest hodin večer." Domluvil a ozvalo se nesouhlasné bručení čtvrtého a třetího ročníku.
,,Půjdeš?" Otočila se na svou společnici Lina. ,,Haha, ne" řekla ironicky Kessie, avšek druhou část věty myslela naprosto seriózně. Lina trochu posmutněla protože tam jít chtěla.
,,Ale to že nepůjdu já přece neznamená že tam nemůžeš jít ty" usmála se na ni Kessie. Lina si uvědomila že je to vlastně pravda a děkovně přikývla. Sice jí v hlavě šrotovalo jak na ples dostat toho pohledného nebelvíra, ale už byla rozhodnuta že bez něj tam nejde.
,,Hej Scamanderová, jdeš se mnou?" Ozvalo se za Kessinými zády. ,,Až přestaneš být idiot, takže nikdy" usmála se na něj přeslazeně Kessie a otočila se zpátky ke svému stolu.
,,Hej Scamanderová" ozvalo se za ní zase. Převrátila oči a otočila se. ,,Co chceš Pottere?" zeptala se ledovým hlasem. ,,To se ti povedlo" řekl nebelvír, trochu překvapen z tónu, jakým na něj dívka mluvila.
Kessie přikývla na význam děkování a otočila se zpátky ke stolu. To její společnice mohla na kamarádovi onoho nebelvíra oči nechat. ,,Přestaň tam frut čumět, ještě ti ty oči vypadnou z ďůlků" napomenula ji Kessie a nandala si porci špaget.
,,Tak sorry no, nemůžu za to že ty s osobou která se ti líbí trávíš víc času než já s tou která se líbí mě!" Zahrála to jako hysterka. Pak se ovšem rozesmála a Kessie spolu s ní. ,,Popravdě už si ani nejsem tak jistá že se mi líbí. Chová se jako idiot." Řekla Kessie seriózně a Lina na ní pohlédla. Nakonec pokrčila rameny. ,,Je to tvůj vztah, tvůj život, ale jestli ti ublíží tak ho možná jaksi strčim z útesu."
Kessie se uchechtla. Vztah mezi ní a Linou milovala. Možná se to nezdálo ale ty dvě se skvěle doplňovaly. Lina Kessie zachraňovala od trestů protože Kessie rozhodně nebyla svatoušek, Kessie zase nutila Linu do učení, spolu hrály famfrpál. Byla to vskutku skvělá dvojka.
Kessie zhltla večeři, mohlo se zdát že na jeden nádech a pak pokroutila oči nad Linou když se na ni otočila a zjistila že má na talíři skoro celé jídlo.
,,Co je?" Podívala se za to na Kessie Lina. ,,Ale nic, jen to že jíš strašně pomalu" uchechtla se Kessie a na talíř si vzala ještě dezert.
Na konec obě dojedli součastně. ,,Jdeme?" Zeptala se Lina protože ji bylo nepříjemné jak ji někdo pořád propaloval záda pohledem. Sirius Black jak později zjistila. Kessie přikývla a spolu se zvedli a odešly od stolu.
Když dorazili na svůj pokoj v mrzimorské kolejní místnosti tak se obě roztáhly jak široké tak dlouhé na svých postelých.
Kessie se zvedla a odcupitala do koupelny. Jakmile vylezla tak šla do koupelny Lina. Když vylezla tak zaplula do postele stejně jako Kessie.
Dlouho do noci si povídali. Až pozdě zhasli světýlka na svých hůlkách.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
No jo! Nesníte! Fakt jste se dočkali nový kapitoly! Je to divný, já vím. Né, fakt moc moc moc se vám omlouvám že dlouho nic nevyšlo ale moje hlava měla jeden velký STOP. Naštěstí jsem tozas rozpohybovala a skutečně něco napsala. Bojím se aby se to nevrátilo. Mějte se hezky!
🫶🏻