Gece 2 sularıydı.Telefona mesaj geldi.Gece ise mışıl mışıl uyuyordu ama mesaj gelince kalktı.Telefonu şarjdan çekti ve mesaja baktı.Mesaj,telefonuna kaydettiği biri değildi,mesajı okumak için tıkladı.Mesajda "Selam ben Atlas, bugün girdiğin duruşmadaki karşı tarafın avukatıydım.Seninle tanışmak istiyorum,attığım konuma gelebilir misin?" Yazıyordu.Gece ne diyeceğini bilemedi,bu saatte olması Gece'ye normal gelmemişti.Ama gitmeye karar verdi ve şu şekilde cevap verdi, "Olur,ama bu saatte buluşabileceğimiz en iyi yer bir bar olabilir.Atacağım konumda buluşalım." Dedi.Onay mesajını aldıktan sonra yataktan kalktı,üzerini değiştirmeye koyuldu.Üstüne basit bir tişört,altına ispanyol paça bir tayt giydi.Kolej ceketini giydi ve çantasını alıp dışarı çıktı.Attığı konum Beşiktaş'taki bulunan minik bir bardı ,Gece bara göre giyinmediğinin farkındaydı,sonuçta bu saatte buluşmaları normal olmadığı için giyiminide kafasına takmadı.Taksiye bindi ve yaklaşık on beş dakika sonra oradaydı.Barın tam önündeyken sabah gördüğü kişi olduğunu farketti,bu Atlas'tı.Bir masaya oturmuş Gece'nin gelmesini bekliyordu.Atlas Gece'yi farketti ve yanına çağırdı.Gece yanına gitti ve karşısında duran sandalyeye oturdu.Tam da Atlas kalkmıştı ama Gece'nin oturduğunu görünce o da oturdu.Atlas'ta rahat şeyler giyinmişti,üstünde siyah gömlek altına da siyah bir pantolon giyinmişti.Atlas hemen garsona seslendi ve iki bira söyledi.Gece bu saatte dokunur diyerek birayı reddetti,soğuk bir su istedi.İçecekleri gelene kadar bugünkü dava hakkından konuştular.Garson içecekleri masaya koydu ve Gece dayanamayıp "Bu saatte sadece tanışmak için buluşmadık değil mi?"diyerek konuyu açmaya çalıştı.Atlas,"Bilmem,sadece tanışmak için mi buluşabiliriz? diyerek biradan bir yudum aldı.Gece biraz da olsa sinirlenmişti ama sakin kalmaya çalıştı ama dayanamadı.Atarlı bir tavırla"Çok pardon gecenin üçünde kalkıp bir bara gelip senin sadece tanışmak istemediğini bildiğim için özür dilemeyeceğim."dedi ve masadan kalktı.masanın üstüne para bırakıp oradan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM
Mystery / ThrillerGece bir pisliğe bulaşır, altından kalkamaz, normal bir hayattan karanlık bir hayata geçiş yapar.Ama artık bu Gece'nin normali.Beril de bu haldedir. AMA HER ZAMAN BİR İHTİMAL DAHA VARDIR.