MAFYA

63 14 70
                                    

Beni ittiren korumaya dönüp ani bir yumruk attım temastan hoşlanmıyodum elimde olan  bir şey değil birisi bana dokunduğu an kendimi savunmaya geçiyodum.Yumruk attığım adamın yanındaki de bana yumruk atıcakken kapımızı kıran hayvanın sesini duyunca durdu.

A:Eğer öyle bir hataya düşersen tek elle hayatına devam edersin önder.

S:Dedi beni kaçıran kişi ve merak etme bir yumruktan kaçcak kadar iyiyim dövüşte.

Beni bu dedğime karşı hafifçe sırıttı .Ben bunda sırıtılacak bişey bulamıyorum.

Ne var bakışı attığımda gülmeyi kesip yanındakilere işaret verip arabaya geçti.

Biri yumruk attığım ve isminin önder olduğunu öğrendiğim adamın yanına gidip bi şeyler söyledi ama uzağımda oldukları için duyamadım.Diğeri de o esnada yanıma geldi.

Meraba prenses kendimi hızlıca bi tanıtıyım sonra arabaya geçelim yoksa abim beni parçalar. Ben AYKUT aralarıdaki en şakacı ve yakışıklısıyım dır ayıptır söylemesi he bide ortadaki benim kadar olmasada yakışıklı adamon kardeşiyim ismini kendi söylemek ister bence.Senin hakkındaki her şeyi biliyoruz ama sende söyle senden duyalım ismini.

Aykut gerçektende çok dost canlısı gözüküyordu.Hafif dağınık saçı ve bebeksi yüzle gerçektende yakışıklıydı ama ortadaki kadar değil bu ikisi nasıl kardeş ayrıca benzerlik sıfır.

(YAZAR NOTU: MEDYADAKİ AYKUT )

Dilinimi yuttun prenses ayrıca biraz daa söylemessen abim beni çiğ çiğ keser.

Ben de sedef.normalde kimseyle adam akıllı konuşmayan ben niye bununla konuşuyorum 

Belkide sempatik tatlı ve zararsız göründüğü için.

Aaaa fikriye hanım hoşgeldiniz yaşıyomuydunuz siz.

Hoşbulduk canım tatile gittim geldim ne kadar şey olmuş alt tarafı bir hafta yoktum

Aman neyse senle tartışamicam.İç sesimle olan konuşmam bitnce aykuta döndüm ve minibüse doğru yürümeye başladım çünkü bir temas daha istemiyodum.

Minibüse geldiğimizde aykut ben ve aykutun abisi yanyana karşımızdada önder diğer koruma ve üçüncü oturuyodu ben bunlara bi lakap takıyım böyle olmaz.

DÜŞÜNELİM

Çok haklısın fikriye önder ve diğer korumanın yanında  oturan dalgalı olsun çünkü saçlari hafif dalgalı akuytun abisi ise vicdansız bence mükemmeller.

BENCEDE

Ben böyle bişiler düşünürken bie eve gelmiştik ev demek hakaret malikaneye gelmiştik bildiğin.

Ben eve hayran hayran bakarken araba durmus kapısı açılmıstı herkes inince vicdansız beyin sesi duyuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben eve hayran hayran bakarken araba durmus kapısı açılmıstı herkes inince vicdansız beyin sesi duyuldu.

A: Davetiye mi beliyon insene.

S:İnmiycem inat değilmi inmiyorum işte

A:Tamam sen bilirsin.Yağız kapat kapıyı kitle abicim.

Bunu dedikten sonra arabanın kapıları kapandı ve kitlendi beni burada bırakıp gittiler. İstesem çok kolay çıkarım ama onlar gelicek çıkarmaya Allah'tan yanıma nolur nolmaz bir kaç gün yetecek su yemek ve kıyafet almıştım arabanın camları filmli ama tabiki burada üstümü değiştirmem.

5 GÜN SONRA

ALAZ'DAN

Su ve yemekleri biteli iki gün oldu ama hayla çıkmamakta kararlı abi gönderdiğinizşeyleri de almıyo zehirlidir diye. 

Tamam mesut çıkabilirsin.

A:Alo yiğit 

Y:Ne var kızım iyimi bişeymi yaptın ona çabuk söyle

A:Haddini aşma yiğit kim olduğumu unutuyosun ayrıca ben bişey yapmadım ama biraz daha böyle yaparsa kendi kendine zarar vericek arabadan çıkmıyo aç susuz bekliyo bizim verdiklerimizi de zehirli dir diye kabul etmiyo.

Y:çok haklı almamakta sessizce vişne suyu ve hamburgerle patates kızartması ver buna hayır diyemez ama  aykut götürsün  ona güvenir

A:Tamam sağol.

sanki duymadım ne dedğini ama şuan daha önemli meseleler var 

ÖNDER!!!!

Efendim abi  

bana aykutu çağır 

hemen abi

SEDEF'TEN

2 gün tam 2 gündür aç susuz bekliyorum 2 gün önce hem iyeceğim hem yemeğim bitti ama buradakileri kabul edemem ya zehirliyse ben tam bunları düşünürken kapı açıldı gelen aykuttu ve elinde hamburger patates kızartması ve vişne suyu vardı.Bunlar benim bunları sevdiğimi nasıl öğrendi küçükken sadece annem yaptığında yiyodum ama annem araba kazası geçirip kardeşimi kaybedince uzun süre kendine gelemedi o arabda kardeşim emir öldü annemde 5 yıl komada kaldı uyandığında konuşamıyodu hatta hareket bile edemiyodu sonralarda hareket etmeye başladı ama konuşamadı ve en ufak o kazayı hatırlatan şeyde kalp krizi geçriyo tabi hafif oldukları ve ailedeki herkes kalp masajı bildiği için atlatıyo ama annem o kaza olmadan önce markete hamburger patates kızarması yapmak için malzeme almaya gitmişti tabi ben o zamanlar küçük olduğum için mutlu olayım diye vişne suyu almıştı o günden sonra hiç yemedim ve şimdi görünce gözlerim dolmaya başladı bunu farkettiğim an hemen kendimi toparladım.

efendim aykut

yemek getirdim hadi bari şunu ye iki gündür aç susuz olmaz 

aslında biraz acıkmış ve susamıştım ama bunu aykuta belli etmicektim ben 5 gün aç susuz dayanırım 

yemicem aykut zorlama 

hadi prenses banadamı güvenmiyosun 

sana güveniyorum ona güvenmiyorum hem ben böyle rahatım salın beni

ne zamana kadar böyle devam ediceksin prenses

onun adını ve sizin kim olduğunuzu öğrenene kadar 

tamam prenses ben şunu bırakıyım belki yersin 

ha bide aykut 

efendim prenses

araba anahtarını verirmisin kapıyı açıp kapatma yetkisi bende olsun 

bi sorayım abime ona göre 

tam teşekkür edecekken aykutun telefonu çaldı buradan biraz uzaklaşıp aramayı yanıtladı biraz konuşup geldi 

Hadi yine şanslısın izin verdi diyip anahtarı verdi bu arada bu anahtar sadece kapıyı açıp kapatıyo ayrıca yarın abim gelicek sorularını cevaplamaya diyip gitti bende kapıyı kilitleyip akmak için direnen gözyaşlarımı serbest bıraktım.

768 KELİME BENCE İYİ BİR SONRAKİ BÖLÜMDE MERAK ETTİĞİNİZ SORU VARSA ONUDA CEVAPLAYABİLİRİM

BAY BAY CANLARIM

OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN💓💓💗💗💗💓💓
LÜTFEN OY VERİN TEK TUŞ

sahte hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin