IV Andrew

59 3 1
                                    

După ce zic asta , se apropie de mine și mă îmbrățișeazã, stăm câteva minute așa după care coborâm jos iar el mă conduce acasã .
*Acasă
Intru în living pe jumătate adormită și dau de Erika și Nash sărutându-se , mă uit la ei și plec sus lăsându-i în pace .
Perna mea e atât de caldă iar plapuma parcă mă îmbrățișează asemenea lui Luke ...
Stãteam atât de bine până simt vibrația telefonului în tot patul ... era Leah .
-Unde ești femeie ?
-Sunt sus în cameră !
-Okay .
Șii ..îmi închide , epic ...
Mă așez din nou în pat și stau liniștitã pânã când cineva dã buzna în camera mea ...
-Băă femeie ! Ce faci ? La 7:30 începe petrecerea !!
-Ce ? Ce petrecere ?
-Serios ? Ai stat toată ziua cu Luke și nu ți-a zis de party ?
-Leah ! Sunt paralelă!
-Pãi bãieți dau o petrecere fiindcă mâine e ziua lui Calum și au invitat o mulțime de oameni . Ridică-te și îmbracă-te !
-Nici gând . Nu am fost invitatã , nu vin .
-Ami ...
Și Leah a mai stat pe capul meu pânã a sunat-o Ash ..
-Ami esti gata ? Intra Erika în camera mea
-Da , zic zâmbind din patul meu cãlduros
-Ami , serios haide .. intervine Nash
-Oh ... plecați ! Distracție plãcută! Și îi gonesc afarã din camera mea și încui ușa
Apoi mă trântesc din nou în pat și îmi pun cãștile ...
Dormeam atât de bine pânã când un ciocănit tare în ușa mã trezește , îmi scot cãștile și mă apropi de ușa dupã care deschid ușa ... oare cine sã fie ?!
-Luke , ce cauți aici ?
-Pot sã știu de ce nu ai venit la petrecere ?
-Pai , dragul meu iubit cu care am stat toatã ziua a uitat sã îmi spunã ...
-Iubit? Hmmm...
Apoi ne aruncăm în pat și buzele noastre se ating pentru prima oară ... el îmi dã jos tricoul iar eu fac la fel și ce să vezi ?!
Apare Nash și uitându-se la noi începea sã îmi mãnânce pufuleții ..
-Ce cauți aici? Zice Luke vizibil stânjenit
-Oare cu cine ai venit acasã cu mașina ? Și Nash începe sã râdã
-Mda .. și Luke se intimidează pentru prima oarã
Nash pleacă , cum e firesc ... dar Luke nici gând .
După vreo orã de "iubit" încep sã îmi caut ceva drăguț pentru petrecerea lui Calum ... Eram foarte nervoasã fiindcã nu știam cu ce mã îmbrac , mai cã începeam sã plâng iar Luke stãtea în pat , se uita la mine și râdea ...îmi venea să îl omor
Așa și totuși dupã ce am găsit și eu ceva drăguț , o pereche de blugi scurți cu talie înaltã , un top scurt din dantelă albã și o pereche de teneși albi , plecãm spre party ...
Atmosfera era prietenoasã ... o mulțime de bãieți drãguți ...
-Oh , Ami ai venit ! Zice Leah apărând din senin în fața mea
-Așa se pare ..
-Eu merg sã vãd ce fac bãieții , zice Luke
-Ami , ce s-a întâmplat ? A venit acum 2 ore dupa tine și abia acum ați ajuns ..
-Ammm .. nu am gãsit cu ce sã mã îmbrac și ...
-Bine las-o așa...
Apoi am plecat cu Leah la masa unde stãtea Erika , și încep sã îi reproșez :
-Nu îmi spui cã ești cu Nash ? Așa faci ?
-Ba da ... și începe să râdã
-Spune-mi tot !
Șiiiii începe Erika sã îmi spunã ce s-a întâmplat când se așeazã lângă mine un băiat super, super drăguț ...
-Hei ..
-Hei , îi rãspund încântată
-Eu sunt Andrew , poți sã îmi spui Andy
-Ok . Eu sunt Amilin , prefer Ami !
-Oh , Ami ... prima mea iubită se numea Ami , cine știe poate așa o sã o cheme și pe ultima !
Și începem sã râdem și sã șușotim pânã apare Luke care vizibil iritat mă prinde de mână și mă duce afarã apoi ...



Heiii :*
Mă bucur cã îmi citiți povestea ! :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Hemming's girlfriendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum