Suasana Teluk Senangin

678 5 0
                                    

Category Archives: Mak Cik – Anak Sdra

Makcik Ku Sayang

AUG 20

Posted by mrselampit

Saya ingin berterima kasih kepada semua . Saya ingin menceritakan kisah yang telah berlaku kepada saya. Semasa umur saya 6 tahun saya tinggal di rumah sewa bersama keluarga saya dan makcik saya yang suaminya sudah meninggal. Pada setiap pagi ibubapa saya akan pergi ke kerja dan kakak saya pula ke sekolah. Adik saya pula tinggal di kampung bersama atuk.

Makcik selalu mandikan saya untuk pergi ke tadika. Diapun sering mandi berbogel dengan saya. Dia banyak memicit bahagian kemaluan saya, meraba-raba seluruh badan saya dan menjolokkan jari ke dalam lubang punggung saya serta menjilatnya. Dia juga mencium-cium dan menjilat mulut dan bahagian kemaluan saya. Dia juga suruh saya berbuat demikian.

Saya selalu muntah tetapi dia suruh saya selalu mengulanginya. Kadang-kadang teteknya pun dia suruh saya picit. Dia juga suruh saya masukkan jari-jari dan tangan saya ke dalam burit dan lubang punggungnya serta menyuruh saya menjilat lendirnya. Kalau saya hendak kencing pada masa itu, dia suruh saya kencing di atas badannya dan begitulah sebaliknya.

Dia suruh saya merahsiakan hal ini. Saya merahsiakan hal ini bukan kerana saya takut atau malu tetapi pada masa itu saya rapat dengannya. Selepas beberapa tahun bapa saya telah membeli rumah baru dan kami sekeluarga pindah ke rumah baru kami. Makcik saya pula balik ke rumah suaminya yang dulu disewakan. Saya telah lupa apa yang berlaku selepas beberapa bulan kemudian.

Apabila saya berumur 18, saya mendapat gred satu dan mendapat tawaran di politeknik berhampiran dengan rumah makcik saya. Pada semester pertama saya tinggal di asrama dan pindah ke rumah mak cik pada semester kedua. Dia gembira dengan kedatangan saya. Dia berkelakuan seperti biasa selama tiga minggu.

Pada satu hari, saya sedang menonton WWF di mana pada masa itu perlawana perempuan sedang berjalan. Saya sudah lama tengok gambar lucah kerana lepas tingkatan lima saya asyik bekerja dan pada semester pertama tidak ada video di sana. Jadi, apabila hanya tengok mereka berpakaian bikini saya sudah ghairah. Tiba-tiba makcik saya duduk berhimpit dengan saya dan meletakkan tangan di atas paha berdekatan dengan kemaluan saya.

Sambil meraba-raba paha dia bertanya bagaimana pelajaran saya. Fikiran saya melayang apabila teringat apa yang berlaku semasa saya berumur 6 tahun. Dia pun tanya sekali lagi soalan yang sama dan saya menjawab o.k. sambil tersenyum. Dari hari itu dia tak pernah kunci bilik atau tandasnya semasa mandi, buang air dan apabila menyalin pakaian. Saya ketuk pintunya dan dia suruh saya masuk terus. Saya sering tengok dia dalam keadaan berbogel atau separuh bogel. Saya agak tercegat pada kali pertamanya tapi dia kata ini adalah perkara biasa.

Selepas beberapa bulan dia berkata takut tidur seorang dan suruh saya tidur bersamanya. Dia selalu tidur berpeluk saya. Saya terfikir untuk membuat seks dengannya tapi pada waktu yang sama saya juga menghormatinya kerana dia makcik saya.

Pada satu malam, Lebih kurang 2.00 pagi, saya terdengar bunyi orang berasmara dan saya menyelinap tengok dan menjumpai makcik saya sedang menonton gambar lucah. Saya pun duduk dari jauh turut menonton gambar itu tanpa pengetahuannya. Apabila dia tutup saya terus lari ke bilik dan berlakon seolah-olah saya sudah tidur. Dia panggil saya beberapa kali tapi saya terus berlakon.

Dia pun terus meraba-raba belakang saya dan tarik keluar seluar getah saya. Saya malu dan tak berbuat apa-apa. Dia tarik seluar dalam separuh dan mula menjilat punggung saya. Saya pun mula stim. Kemudian dia bangunkan saya. Dia kata jangan berlakon, saya tahu kamu sudah terjaga. Dia berkata dia tidak pernah buat seks semenjak suaminya mati dan sekarang nafsunya terlalu tinggi. Saya dengan T-shirt dan seluar dalam tercegat melihat mukanya.

Aunty ku SayangWhere stories live. Discover now