POV AUTOR
În două lumi diferite exista reguli și mai diferite sau putem spune că nu există de loc .Un tărâm al vampirilor cu puteri mari și urâți de majoritatea celuilalt tărâm. Un nou născut pe nume Kim jungkook venise pe lume ,urma să fie un rege cu un destin al cărui nu se știe cum va fi ,urma să fie ,un nou rege la tron .Regina dăduse naștere unui puiuț de vampir cu ochișorii că ametistul ,un mov așa închis în întuneric și deschis în lumina razelor de soare ,avea ochișorii magici ,dar ce îl făcea cel mai mult sa para slab și inofensiv era fata de iepuraș și ochișorii lui mari asemenea unor ochi de căprioară . Insa culoare parului sau era strani. micuțul se născuse cu parul alb însă ce observase mama lui era că atunci când micuțul plângea sau se lovea și plângea parul sau devenea mov ,nimeni nu știa de ce sau ce îi făcea asta ...toți se gândiseră că puiutul era blestemat pentru că, în cărțile sacre se spuneau multe despre asta și se considera un blestem dar de fapt parul lui nu devenea mov din cauza așa zisului "blestem "ci datorita puterii lui duble .
Părinți lui erau vampiri amândoi doar că micuțul luase o gena de undeva de a se putea transforma in om ,posibil că la nașterea sa cineva din tărâm sa ii fi dat acel dar de a putea să își ia forma unui om .Nu foarte departe in tărâmul celălalt în care ar trebui sa fie pace și multă liniște și iubire nu mai găseau asta din cauza unui Alpha, prea tânăr care pus la conducere un haos sa provocat în acel tărâm .
Totuși în acea lumea sau mai bine spus haos exista un băiat la fel de special ,un omega cu puteri speciale pe nume Jeon Taehyung era .......cu ochișorii gri și cu multe puteri de care nici macar el nu știa că le are , cu par moale și o fată de ursuleț .
Mai țineți minte ca spusesem că are multe puteri ? Zvonuri începusera sa se audă peste tot că în taramul lor doar 3 exemplare de omega cu puteri mari sau omega supremi mai exista și că cei care le au ,sunt posesori unui sânge alb bun vindecător ,uneori putea fi folosit că un lapte pentru Puiutii de omega abandonați ...dar acești omega speciali au început să dispara cu timpul atunci când oamenii de știință și regele Alpha au semnat niste acte pentru ai lua omega speciali și ai cerceta promițând ca după ce le fac analize le vor da drumul însă cum bănuiți și voi acei omega nu sau mai întors niciodată. Iar , uneori tae se speria și se ruga să nu faca parte din acei omega supremi sau speciali ,nu își dorea să moară ,își dorea iubire și Puiuți ,își dorea că lumea sa se schimbe și cel mai mult își dorea că o pace sa se lase între vampiri și omega .
De multe ori stătea afara și se gândea că acel haos se pornise din vina regelui lor Alpha care nu mai făcea nimic și posibil că disputa dintre cele două tărâmuri sa fie tot țin cauza lui . TAE își dorea mult că altcineva sa fie pus în conducere doar că dorința lui era prea mica in acea lume iar din păcate el necunoscandu-si puterile nu putea schimba absolut nimic.Cât despre părinții lui tae mai bine nu va zic dar trebuie . Din părinții iubitori și foarte protectori și stricți cu micuțul au ajuns duri și să îl slugărească mai mult ,iar uneori să îl amenite cu bătaia sau cu scosul afara în ploaie . Erau zile in care micuțul cera haine noi ,dar părinții lui nu doreau să îi mai ia spuneau mereu că sunt bune și alea că poate atrage și el pe cineva că sa îl întrețină...sau îl făceau curva când micuțul nu se îmbracă în tocmai în hainele pe care trebuia să le poate acasa doar că haniele bune le mai purta și pe acasă pentru a nu îl face pe tatăl lui sa se întărate și să îl rănească cum o mai făcuse odată ,de ajunsese să doarmă în camera lui sub forma de tigrisor ...poate din ziua în care fusese bătut cu o curea și amenințat că o să îl fută de o să-l bage in spital a început să facă toate treburile prin casa ....
Micuțul își ura părinții prntru cum îl tratau și îl loveau când spunea sau cerea și el ceva ... uneori chiar își dorea să fi rămas orfan poate avea un trai mai greu dar macar primea mâncare ,nu se trezea la cinci și poate nu era tratat că o slugă cum e tratat acum. Dar cu toate astea avea speranța că lumea sau cel puțin viața lui se va schimba***********
Ei bine am revenit cu aceasta care în 2024 , as vrea sa o scot și în format fizic așa că am nevoie de ajutorul vostru sa o faceți cunoscuta și
CITEȘTI
between two worlds
General FictionAsta e o noua carte poate una mai bună și mai frumoasa nu cu atâta iubire și ura sau poate e contrarul ...povestea are la baza viata lui kookie un tânăr rege al vampirilor cu o viață minaunta dar în celălalt taram îl are pe tae un pui de omega de do...