karşılaşma/1

11 2 0
                                    

En yoğun olan günümde hastanedeki personellerin zamansız yerde yok olmaları kadar kötü bi şansım yoktu. Ne vakitse hep böyle anlarla karşılaşıyorum cidden sıkıcı..

Doktor: bay jeon az önce gelen hastanın son tahlil sonuçlarını bana kısa sürede getirmeni istiyorum.

(iç sesi) zaten herşey benden beklenir ne çok iş varsa hepsi benim üstüme kaldı aminakoyayim neyse..

tamam efendim hazırlayıp ileteceğim.

Kapıyı çalıyor..

(Doktor) gel!,

efendim son tahlilleri getirdim. Masaya yavaşça bırakıp iki adım geri çekildim.
(Doktor) hm bakayım.. tahlil sonuçları iyi olduğunu gösteriyor bu da hastanın önceki durumundan şimdiki durumu çok daha farklı olduğunu kanıtlıyor.
Hastayı bir kaç güne taburcu edebiliriz kontrollere devam edin aksilik istemiyorum bay jeon!

Derin bir iç çektim.. tamam efendim! elimizden geleni yapacağımıza emin olun.
Hay aminakoyayim iş iş değil işkence sanki bir kusur görse benden bilicek işkolik sikeyim böyle işi ya.

Yarım saat sonra..

Herkes çıktıktan sonra bende geri kalan işleri halledip montumu ve sırt çantamı alıp hastaneden çıktım. Çok bitkin düşmüştüm ve bir an önce eve gitmek istiyordum yorucu bir günün ardından sonra eve varmıştım kapıyı çekip anahtarı soktum ve kapıyı büyük bir güçlükle açtım ve eğilip ayakkabılarımı çıkardım odama doğru ilerledim direk yatagıma uzandım..
Ve uykuya dalmıştım bile.

Bir sohbetten mesaj..

(Daehyun) jungkook yarin öğlen 1 gibi buluşalım mı sana anlatmak gereken şeyler var.

(Sabah) 11.45

Alarm çalıyor...

Ahh! Saat kaç? Nee! Çok geç kaldım lan çok derin uyumuşum ya.. Bir mesaj gelmiş kimden ki?..

Aa daehyun'dan!

(Jungkook öğlen 1 gibi buluşalım mı sana anlatmam gereken şeyler var!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jungkook öğlen 1 gibi buluşalım mı sana anlatmam gereken şeyler var!)

Ne anlatacak ki çok merak ettim önce daehyun'a uğrarsam bi sorun olmaz herhalde yarım saate hastanede olurum.

(Tamam daehyun yakınlarda bir cafe var oraya gelirsin konuşuruz)
.
.
.
.
.

Yarım saat sonra..

Herkese günaydın!
(Topluca) Günaydın jungkook!

Bugün yanlız olmadığıma sevinmiştim herkes bugün en yoğun gün mü ilan etti ne?... bugün olmalarına şaşırmıştım genelde fazladan personel bulunmuyor günde benim gibi stajyerler bazen 15 kişi falan oluyor pek fazla yok ama bugün sanşlı hissediyorum umarım bir aksilik çıkmaz!

(Menajer) bay kim hastaneye geldik!

Arkamı bir anda dönüp baktığımda siyah bir araba gördüm çok gösterişliydi hastane kapısında ne işi vardı ki?...

(kim taehyung) içeri geçelim acilen Büyükannemin durumunu merak ediyorum!

Seri adımlarla bana doğru gelen bir iş adamını gördüm ama böyle asaletli birinin hastanede ne işi olabilir lan neyse beni ilgilendirmez zaten.

(Kim taehyung) doktor nerde aminakoyayim büyük annemin durumu nasıl lan doktoru çağırın!

Koridorda ilerlerken içeriden gelen seslere odaklanmıştım ve merak edip bakayım derken arkadan biri seslendi..
(Bakar mısınız doktor siz misiniz?)diye sordu. Evet benim! Nasıl yardımcı olabilirim? (Bir hastamız var ilgilenebilir misiniz hemen?) Tabiki!
(Benimle gelin.)...

Lan! Bu o adam gene karşılaştık amk Neyse ya.

(Kim taehyung) doktor büyükannemin durumu nasıl?

Çok emir kipi kullanır şekilde konuşuyor amınakoyayım karşısında çocuk olduğunumu zannediyor!!
Neyse.. merhaba büyükanneniz gayet iyi önceki durumunu gözden geçirirse-
(Sadede gel doktor uzatmayı sevmem!)

(iç sesi)Lan bu ne şimdi amk! Kendini ne zannediyor da sözümü kesiyor zihinsiz amınakoyayım anlatıyoruz işte sayın amınakoydugum gevşeği!.. Neyse uf.

Peki bay..
(Adım Kim taehyung bana taehyung de direk.) Tamamdır bay taehyung. Büyükanneniz durumu iyi endişe etmeyin bir kaç güne taburcu olucaktir. Ve hastayı fazla rahatsız etmeyin lütfen.

(Neyse gitmemiz lazım zaten ona iyi bakın iyi günler.) Ne kadar kaba amk insan bi kolay gelsin der bi teşekkür eder insafsız ya delircem umarım bi daha karşılaşmayız!

Bu bölümdeki her cümleyi
Keyifle yazdım ama geç saatte yazmak da bir başarı tabe😎 wödmwkdpwsöw
Neyse yeterli ya çok kısa oldu yorgun oldugum için umarım seversiniz
hadi yolculuğa (son hız) devam.

the way of loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin