“Bu nasıl olabilir, onun alfası bile değilim?”
Jaehyun stres içinde doktora sordu.“Korunmanız gerekiyordu bayım."
"Tanrı aşkına, Yuta benim eşim bile değil!"
Doktor ona baktı. “Sağlıklı bir alfa olarak eşin olmayan bir omegayı hamile bırakman zor değil. Nadir de olsa görülebilir."
Monitörü işaret etti. “İşte kalp atışı.”Yuta şaşkınlıkla monitöre baktı ve Jaehyun, daha iyi görebilmek için sandalyesini öne çekti. “Etrafı siyahla kaplı küçük beyaz şey mi?”
“Evet. O bir bebek.”
Doktor aleti Yuta'nın karnında birkaç santim kaydırdı. “Ve bu da ikincisi.”
Yuta gözlerini kıstı. Ekran, beyaz görüntülü iki siyah halka dışında, bozuk televizyona benziyordu.
"Kalp atışı başka bir yerde mi görünüyor?"Doktor güldü. “İki bebek var.
“Ne?”
“Ne?” Jaehyun sandalyesinde geriye yaşlandı. "İki mi?"
"Evet, iki bebeğiniz olacak."
Doktor güvence vererek söyledi.Yarım saat sonra Jaehyun, Yuta'ya paltosunu giyerken yardım etti.
Omega doğum öncesi vitaminler, bir sonraki muayene gününü gösteren kart ve ikizlerin görüntüsünün basılmış olduğu kağıt ile doktorun muayenehanesinden çıktı.Jaehyun'un arabasına giderken şoktan uyuşmuş gibiydi. Bulanık görüyordu ve elindeki resme bakarak. “Bana göre, bu belirsiz beyaz noktalar bebeğe benzemiyor,” Sesi çok derinlerden geliyor gibiydi. “İkiz doğurmak istemiyorum." diyerek resmi havaya kaldırdı. "Bunu bana sen yaptın. Kaşları çatılı halde Alfaya baktı. "Jaehyun."
“Ha evet. Ben ve türbo yüzücülerim.”
“Hiç komik değil. Ben şimdi ne yapacağım bu...” İki zarif parmağını kaldırdı, “İki bebekle?”
Jaehyun arabanın kapısını açarken konuşmaya başladı. “İkiz, Tanrım, doğurganlık ilacı mı kullanıyorsun?”
Yuta adamın omzuna vurdu.
“Beni ikizlere hamile bırakıyorsun, sonra mağdur olan senmişsin gibi davranıyorsun.”Karnının hamile kız kardeşinin karnı kadar büyüdüğünü düşündü ve daha sonra bunu ikiye çarptı. "Balina gibi olacağım! İşimi kaybedeceğim!” diye bağırdı. “Ellerim ve ayaklarım şişecek ve bunların hepsi senin hatan!”
Arabaya binerken sıcak gözyaşları yanaklarından aşağıya akmaya başladı.Jaehyun arabanın kapısını kapatırken bir şey demedi.
Bir bebeğe babalık yapmak çok zordu. Üstelik iki tanesi?
Bu dünyada ki en şımarık ve kendini beğenmiş omegalardan biri olan Yuta'da en az o bebekler kadar korkutucuydu.Arabayı çalıştırmadan önce derin bir nefes aldı ve yan koltukta ağlayan omegaya baktı.
"Yuta." Ona doğru eğildi ve yüzünü kendine çevirmek için çenesini tuttu. Oğlanın yaşlarla parıldayan iri gözlerine ve titrek kızarmış dudaklarına baktı. Her zaman ki gibi çok güzel. "Korktuğunu biliyorum, bende korkuyorum. Sakin olmalısın."Yuta'nın kaşları hızlıca çatıldı.
"Senin karnında iki tane bebek yok!" Jaehyun'un eline vurdu ve yüzünü arabanın camına doğru çevirdi. "Bunu bana sen yaptın!"Jaehyun iç çekti ve arabayı çalıştırdı. Yuta bir şey söylüyorsa haklıydı. Aksini iddia etmek için bir aptal olmak gerekti. Yoksa bu minyon sevimli omega bir canavara dönüşebilirdi. Jaehyun'un çokça kez şahit olduğu gibi.
Yuta
Jaehyun
Bu ikisinin bebeklerini hayal etsenize. Genlerin birleşimi 👀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
onlyfans 'yujae
FanfictionYuta, yanlışlıkla babaları Jaehyun olan ikiz bebeklere hamile kalır.